2024-04-20

Valiza cam departe de la indigo

Pe la jumătatea lunii ianuarie nu mi-am luat bagajul și am plecat. Revin acum cu un geamantan mic, confecționat dintr-o cutie de la "grisine" care scot fum. 

O păpușă bruneta șezând lângă o valijoara din carton cu accesorii din piele maro

Este tema cu numărul doi în jocul Transformări creative din luna martie. Materialele lunii: cărți, ziare, reviste etc..

Mica valiza din carton cu mâner și curele din piele

Valiza ar fi trebuit să semene cat mai bine cu modelul prezentat de gazda jocului (v. mai sus link "Transformări"), dar Clara s-a mulțumit cu ceea ce i-am putut oferi. 

Geamantan miniatura, din carton învelit în hârtie bej

Elementele obligatorii ale temei: ceva recuperat din reviste, cărți, ziare ("etichetele" lipite, în acest caz), curelele și mânerul. 

O păpușă bruneta lângă mini valiza din carton deschisa

Mi-a făcut mare plăcere să lucrez acest mic geamantan, în care voi pastra inele "fantezie", după ce se va plictisi Clara de el.

Păpușă bruneta ducând un mini geamantan

Din cauza de aparatura (și nepricepere) pozele sunt de o calitate mai slabă (decât de obicei). Am fotografiat etapele de lucru cu un telefon. Mai apoi, am luat tableta - nu am cabluri care sa conecteze cele două aparate (sunt și alte metode de conectare dar prea complicate pentru neuronul meu) așa că... am fotografiat pozele din telefon cu tableta. Distracția nu s-a terminat aici, dar nu va mai plictisesc cu abilitățile mele tehnice.

Micul geamantan l-am lucrat "la timpul lui", în martie, doar că... Abia acum reușesc să vă arăt ce am reușit să fac pentru tema doi a lunii martie. Mă descurc destul de greu, deocamdată, și cu plasarea link-urilor - fără mouse am senzația că am jumătate de neuron. Într-un fel, e un exercițiu bun inclusiv pentru creier (tot ceea ce făceam devenise automatism).

Colaj cu mini valiza. Fotografii ale laturilor mini geamantanului și în ipostaze diferite: închis, deschis

Lada geamantanului e dintr-un pachet mai mic, iar capacul din unul mai mare, ambele învelite în hârtie natur de la ambalaj. Interiorul e "căptușit" cu staniol argintiu. Balamalele sunt din piele maro. Din piele maro sunt și "colțarii", curelele și mânerul - curelele se închid cu "scai" și sunt decorate cu nu mărgeluțe "diamant" din plastic (recuperate de la o bluza).

Mini valiza in etape de montaj și piesele folosite că accesorii: piele și mărgeluțe diamant din plastic

Pe fiecare latură a micului geamantan am lipit decupaje de prin reviste. 

Mini valiza confecționată din pachete de carton și decupaje din revista și ziar: girafa și o coloană de articol


In cureaua valizei e prins un "ziar" - o fâșie dintr-un articol decupat dintr-un ziar.

Colajele de fotografii sunt cam haotice pentru că nu stăpânesc arta de a le edita pe tableta, fără mouse. Am cam lucrat "în orb" deoarece nu știu cum să păstrez deschise mai multe "ferestre": pagina cu editorul și secțiunea de fotografii... Explic de mă doare buricul degetului! Mai bine renunț la explicații și încerc să postez in tabelul "întârziaților" link-ul acestei postări.

Trebuie sa apară aici link-ul de mai jos pentru a fi validată înscrierea:

https://mniko.blogspot.com/2023/12/transformari-creative-2024.html

10 comentarii:

  1. Valiza e chiar foarte aproape de indigo. Respectă exact ceea ce s-a cerut a fi „copiat” la această temă: curelele, mânerul și deschiderea.
    Îmi place mult cum arată cu acel staniol la interior.
    Eu nu transfer pozele cu claburi pe laptop. Am whatsapp web pe calculator, deschis intr-o pagină de Crome și îmi trimit mie de pe telefon pozele pe care le doresc, De asta si colajele mele sunt editate tot pe telefon. Doar scrisul îl pun pe calculator, dacă mai ajung să pun scris pe ele. Din lipsă de dimt am mai făcut articole și direct de pe telelon. Dar, da mai greu cu păstratul inkului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am străduit să o lucrez pt că tare mi-a plăcut ideea unui mic geamantan - un gând pe care l-am purtat in minte ceva timp. 😊

      Nu am WA nici pe tableta, nici pe telefon... Abia mă descurc acum - cu ceva in plus mi-aș prăji neuronul. Am cumpărat un PC, dar a rămas problema: nu pot posta comentarii nici chiar anonim (inclusiv pe propriul blog) Merg așa până mă descurca cineva... Sunt sigură că e ceva foarte simplu de făcut, dar...

      Ștergere
  2. Ce valiza frumoasă! Esti foarte creativă! Felicitări! Îmi place foarte mult cum a ieșit! Pupici. Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc pentru compliment, Mihaela! 😘
      Weekend minunat și pentru tine! Pupici!

      Ștergere
  3. Este superba valiza!!! Ce mult imi place cum ai pus articolul din ziar agatat in curelele de piele. E foarte tare!
    Imi place enorm si cum ai accesorizat.
    Ohh... da - si mie mi se pare dificil sa trec pe tel de la o pagina la alta.. :)). Esti in admiratia mea pentru cum ai reusit sa te descurci de bine. mai stii ca eu am picat cu totul cand cu laptopul alb avariat :((.

    Eu abia astept sa reusesti sa folosesti si mailul.. :D Hihi.
    Pup cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îți place... noua mea caseta pentru inele! Și mă bucur tare - dau din coadă și mă scutur! 😊 - pentru că am reușit să reintru in joc, deși cam complicat.
      Am reușit să accesez e-mail-ul (am văzut că am mesaje și de la tine) - zilele acestea mă voi ocupa și de căsuța poștală 😊 Mă descurc cam greu, dar mă descurc.
      Mulțumesc pentru aprecieri! In ceea ce privește "reușita" de a folosi tableta in combinație cu telefonul... Nevoia m-a învățat! 😃Ce se mai distrează unii pe seama mea! 😂 Mă bucur că le dau motiv de veselie! 😊
      Pupici cu drag! 💗

      Ștergere
  4. In sfarsit te aud! Nu stiu cum nu am vazut postarea.
    Arata chiar ca o valiza adevarata. Iti dai seama ca e mica prin comparatie... Si ai folosit cuvantul magic margelute.Sunt atat de multe pe agenda ca, vorba aia, imi vine sa ascund agenda.
    Pupici, Diana draga! Spor la descoperiri. ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La cat de rar am apărut în ultimul timp nici nu-i de mirare că nu ai văzut postarea.😊
      E micuța - cât un pachet de "fumigene" 😃
      Cred că ai o agendă foaaarte încărcată! In fond, îți place să experimentezi - deci, e firesc sa ai așa multe pe lista.
      Îți mulțumesc, Suzana draga! 💗 Spor și ție! Pupici! 😘

      Trebuie să-mi aprob propriile comentarii! 😂 Dovada că m-am descurcat și nu prea cu postarea comentariilor!

      Ștergere
  5. A ieșit foarte bine valiza și chiar este la indigo! Eu recunosc că nu m-am prins despre ce fumigene vorbești.
    De mult scriu majoritatea articolelor de pe telefon, numi se pare complicat deloc. Și acum sunt in drum spre muncă, durează mult și am luat blogurile la rând. Citesc, răspund, uneori fac postări. Cu linkurile este puțin mai complicat, dar după ce te obișnuiești merge bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi place și mie ce-am reușit cu valiza - motivul pentru care am inceput cu ea (am cate ceva lucrat pentru mai toate temele de până acum, dar mai greu cu postatul!) ☺️
      Toată admirația mea pentru folosirea telefonului inclusiv la postări! 🌹Acum m-am obișnuit, relativ, sa folosesc tableta (linkuri în tabel înscriu de pe telefon - pe tableta nu văd tabelele; cred că din cauza de Android vechi) Problema cea mai cea o am cu tastatul, pentru că sunt literele foarte mici și, la un moment dat, incep ochii sa mă usture.
      😘

      Ștergere

Va multumesc ca sunteti aici! Am ales "moderare comentarii" pentru a fi sigura ca nu omit vreunul.