2024-04-23

Iepuras roz din carton si lana

Sunt încurcată in aparate, conturi online, link-uri și alte cele. Aproape totul e încurcat, în aproape toate planurile și mă bucur că sunt încurcături și neplăceri mărunte, care-mi consuma timp, dar nu și suflet. Nu mă plâng! Doar constat și dau de veste. Așa... Revin la jocul Transformări creative - 2024. Luna aprilie, tema doi: la indigo. 

Am avut de ales dintre mai multe "variante" de iepurași și am ales ce mi s-a părut mai simplu: iepurașul din cercuri cu sfoara, floricele și fundiță. Modelul poate fi văzut pe blogul Explorator prin viață, unde este găzduit jocul - joc in care poate intra oricine își dorește.

Iepuraș din cercuri de carton înfășurate in ață roz, decorat cu doua flori albastre și una roz plus o funda roșie din voal

A mai fost un criteriu pentru care am ales modelul: îmi plac obiectele înfășurate in diferite fire.  Cercurile sunt tăiate din cartonul interior al unei cutii în care au fost ceva vitamine - banuiesc doar, pentru că e o cutie "confiscată". 

Iepurașul rozaliu e prezentat de Daisy.

Iepuraș din carton înfășurat cu ață roz lângă o păpușă blondă îmbrăcată în roz

Înălțimea iepurașului e de circa 21 cm - cu urechi cu tot are 28 cm; diametrul cercului mare e 13 cm, al celui mic 9 cm. Fiecare piesa e înfășurată, separat, cu fir din lana roz răsucit cu fir bucle roz in degrade (pare mai pufos iepurașul - doar pare!) Mai apoi am asamblat piesele prin lipire.

Etapele confecționării unui iepuraș din cercuri de carton, ață roz și decorat cu flori și funda

Florile sunt decupate dintr-un rest de material elastan; le-am încrețit ușor pentru a nu părea... tapet. In mijloc am lipit cate un nasture alb.

Funda e din voal roșu imprimat cu ceva flori, material rămas de la o rochie.

Desi pozele sunt făcute direct cu tableta, declar solemn că iepurașul arata mai bine in realitate (asa-mi pare mie). 

6 comentarii:

  1. Vai ce dragut este!!! Si asortat cu Daisy!!
    Si mie mi-a placut mult acest model de iepuras! Poate candva voi face si unul mai maricel. Eu am crosetat firele pana la urma.

    Imi place mult cum l-ai dichisit. Este asa de delicat. Cumva m-a dus cu gandul si la Marlyn Monroe. Sau la Madonna si Material Girl. probabil din cauza stralucirilor satine.

    E adorabil :*
    Pupici cu drag :)

    ps: tin pumnii sa se descurce itele cat mai repede si pana atunci sa imblanzesti tableta :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Asortatul" e motivul pentru care am ales-o pe Daisy sa prezinte iepurașul. 😊
      Am incercat să-l fac să semene cat mai mult cu modelul.
      Din florile care mai erau pe bucata de material am făcut un accesoriu pentru cordonul unei nepoate - a văzut florile pe iepuraș și a constatat că trei flori de gen se potrivesc la cordonul unei rochii pe care o are. Și, uite așa, îmi fac de lucru. 😁 Mi-s plăcut să lucrez accesoriul, recunosc! 😄
      Mă bucur că îți place! Mulțumesc, Rux!💗
      La tableta nu mai am ce îmblânzi - mi-am epuizat abilitățile.☺️
      Pupici cu drag! 😘

      Ștergere
  2. Așa am vrut și eu inițial, să înfășor fiecare piesă separat, dar până la urmă am renunțat pentru că mi s-a părut că ar arăta mai bine fără lipituri pe dos.
    De fapt, vroiam să zic că este foarte drăguț iepurașul roz și că mă bucur să te revăd!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îl consideri drăguț pe iepuraș! 😊
      Mda... Cine se pricepe știe! 😃 Cu lipituri nu arata grozav pe dos. Acum știu și eu.
      Îți mulțumesc! 💗

      Ștergere
  3. Ce culoare frumoasa ai ales. Imi place pufosenia si culorile floricelelor.
    Si mie imi place sa lucrez cu fire. Doar ca ideile sunt momentan peste posibilitati. Felicitari pentru un iepuras extrem de reusit! Acum am mai multe modele pentru inspiratii!
    Pupici si sper ca in fiecare zi sa mai afli un raspuns util despre problemutele tehnice! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi place culoarea roz - nu orice nuanță și mai mult în accesorii decât în haine - așa că alegerea rozului pentru aceasta decorațiune a fost aproape automata.☺️
      Îți mulțumesc(și) pentru apreciere, Suzana draga! 💗
      Cu tehnica... am lăsat-o mai încet, pentru că nu pare să mai am spor la mai simplu. 😊 E bine si-asa rău.
      Seara frumoasa! Pupici!😘

      Ștergere

Va multumesc ca sunteti aici! Am ales "moderare comentarii" pentru a fi sigura ca nu omit vreunul.