2024-05-28

Felicitare cu flori din sarma

Luna mai e spre sfârșit, iar eu temele nu le-am trecut "pe curat". Poate reușesc să fiu la zi măcar...

In minunata lună mai / Când dau bobocii-n floare / (...) // In minunata lună mai / Cu păsări cântătoare (...)  (Heinrich Heine)

Felicitarea din poza de mai jos e lucrata pentru jocul Transformări creative - 2024, luna mai, tema unu. Materialele "aferente" lunii: sârmă, cabluri.

Felicitare cu flori din sârmă și bronz pe carton bleu

Am folosit mai multe fire de sârmă din cupru pentru a modela florile, și îmbinările sunt total inestetice, plus că nici florile nu sunt cine știe ce pentru că ceea ce am "exersat" am lăsat ca bun - floarea 3 (dreapta) și frunzele îmi par mai reușite. E prima dată când realizez un astfel de model din sarma.

Etape și materiale felicitare cu flori din lita

După ce am modelat florile am lipit "buchetul" pe un carton bleu (nu prea arata bleu in poza, știu) - de mărimea unei cărți poștale - și am lipit cu silicon auriu sclipicios in locurile unde am îmbinat sârma total inestetic. Apoi... am "colorat" pe ici-colo cu bronz auriu (ce aiurea îmi sună "bronz auriu). 

Am dedicat felicitarea pentru... zile de naștere! 😁 Rămâne să mă hotărăsc cărui... electrician s-o ofer.

https://mniko.blogspot.com/2024/04/transformari-creative-2024-mai.html

https://mnikogalerie.blogspot.com/2024/05/transformari-creative-2024-mai.html

5 comentarii:

  1. La ora asta nu prea vad inesteticul... Ideea este ca are o culoare care imi place maxim, ca si efectele alea cu auriu. Chiar daca nu stiu sa lucrez pe bune sarma, merita de explorat acest subiect. Este asa, ca un zbor acolo! Chiar imi place, pe bune!
    Neuronii mei au inceput sa iubeasca acest subiect, de cand au vazut la Sinaia niste mici tablouri avand geometrii din sarma, lipite pe catifea. Asa ca merita continuate ideile...
    Pupici si o saptamana faina, Diana draga!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tare mi-a plăcut să citesc ce ai scris. ☺️💗
      Culoarea cartonului e bleu in realitate, dar n-am reușit să o redau in poza.
      Într-un fel, îmi place și mie, când nu privesc florile cu atenție 😁 (pare că mă descurc mai bine cu frunzele) ☺️
      Pe net am găsit ceva forme cu sârme și le-am făcut pt tema 4 - nu găsesc resturile de catifea... 😔
      Cred că sunt idei care merita continuate ☺️ Mi-a placut sa mă joc cu sârma.
      Îți mulțumesc, Suzana draga! 💗 Săptămână minunata și pentru tine! Pupici! 😘

      Ștergere
  2. Woooow mie mi se pare fantastic de faina felicitarea! O combinatie foarte reusita intre simbolistica stiintifica si cea spirituala.
    Suuuper ti-a iesit! Sigur electricianul este un norocos :D

    Si eu ma uitam ca numai maine nu e finalul lunii :O. Si oricat de mult am incercat sa fiu cumva cu un pas inainte .. ma simt tot cu vreo trei inapoi :)))).

    Pupici cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie-mi place fantastic și reacția ta. ☺️ Mulțumesc! 💗
      Hihi!😁 Sa nu se supere electricianul căruia i-o dau (ca exercițiu de imaginație) - poate-si închipuie că-i dau de înțeles cam cum... muncește. 😅

      Deși nu am lăsat semn că am trecut pe la tine am văzut unele dintre minunile lucrate - nu am citit și ce ai scris, dar din tot ce-am văzut... Uau! Ai muncit serios. 😍
      Pupici cu drag! 😘🌹

      Ștergere
  3. Wow! Am rămas fără cuvinte! Ai făcut o felicitare deosebită! Nu mi-ar fi trecut prin căpușorul meu aerian :))) să fac așa ceva!! Este superbă! Tre' să mă reprofilez să mă fac electrician să primesc felicitarea de ziua mea!:))):)))) Pupici.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca sunteti aici! Am ales "moderare comentarii" pentru a fi sigura ca nu omit vreunul.