2024-08-13

Completare colt coperta carte. PV august

Inițial am scris ca titlu "Activități creative", dar ar fi ceva de gen momeala pentru clic și nu se face. Nu era intenție rea, ci făcea parte din titlul temei din aceasta luna în jocul Provocări verzi: Final de vacanță. Activități creative, episodul 6 din serialul Salvam cărți

Ce e de făcut? De recondiționat o carte, de realizat un personaj din carte, un decor - pe larg pe blogul amintit (și subliniat mai sus). 

Clara, mesagera Provocărilor verzi din acest an, s-a cățărat pe marginea cărții, să o prezinte - ce sa zic și io? doar n-o să recunosc că a amețit de cât am zăpăcit-o până am făcut poza.

Ceea ce am făcut nu poate fi numit recondiționare pentru că această carte editata în 1994 avea dor un colț "muscat" - dreapta jos, privind foto. Coperta din carton subțire, lucios și prima pagină au fost mușcate de Bony, cățelușa boxer pe care o aveam la acel moment (era pui și ronțăia ce găsea la... îndedinți - mai apoi a devenit un câine exemplar).

Bun. Am lipit un dreptunghi din hârtie lucioasă decupat din coperta unui bloc cu hârtie colorată. Mușcăturii de pe prima pagina doar i-am pilit urmele de dinți = am tăiat marginile "pe contur". Bănuiesc că nu mă exprim clar, dar nu știu cum altfel să explic și nici n-am avut inspirația să fac fotografii din care să se înțeleagă clar ce am făcut.

Carte cu indicații pentru confecționare accesorii vestimentare

Cartea pare a fi publicată la editura Niculescu, și titlul este Să confecționăm singure accesorii vestimentare - de Draga Neagu e scrisă. 
Acest "singure" din titlu m-a amuzat când am cumpărat cartea și mă amuză și azi - sună ca și cum n-ar putea fi și o carte pentru bărbați sau ca și cum confecționând singure n-am mai depinde de ei sau... completați pe linia punctată. 😊

Oferă indicații, poze, tipare pentru croșetat una-alta, pentru croit diverse, pentru împletituri, confecționare cordoane, genti, mărgele, nasturi, galoane, cravate, coliere, pandantive etc.. În unele cazuri indicațiile sunt foarte clare, în alte cazuri mi s-au părut mai puțin clare, dar acesta e numai punctul meu de vedere (poate că sunt clar exprimate, chiar dacă pe scurt sau doar in poza, și nu pricep eu).

In mintea mea - nu zic de planuri!! - bântuie ideea să arunc o privire prin cărțile pe care le am cu indicații pentru confecționare diverse obiecte. 

Mai multe cărți cu indicații despre confecționare accesorii vestimentare, haine, lenjerii, obiecte decor, tricotaje și altele

Putem realiza în joc un singur proiect sau patru proiecte pe tema -  pentru cele de la 5 in sus exista un tabel suplimentar: Ați pierdut o provocare? (pe blogul amintit în primul paragraf)

Sunt convinsă că nu voi lucra ceva in toate cazurile (eventual voi recondiționa cărțile care au nevoie de puțină atenție) dar, măcar, le-am salvat de plictiseala - cum zice Rux, gazda jocului.

8 comentarii:

  1. Nu m-am gândit la astfel de cărți de a fi salvate în august. La un moment dat citisem de niste manuale si pe acelea mi le plănuisem să le fac luna aceatsa. Sper să mă mobilizez mai repede in acest sens.
    Cartea ta pare chiar foarte interesanta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și manualele intră in categoria cărților lunii august, sa zic așa - așa îmi amintesc că am citit pe undeva.
      Sper sa găsești timp pentru joacă - de mobilizat am observat că reușești. 😊
      E interesantă, doar că în unele cazuri explicațiile îmi par neclare, ca și cum n-ar vrea să dea tot din casă (ceea ce poate fi de înțeles, parțial; că doar nu s-o fi temut de concurență 😃) sau, în alte cazuri, ca și cum s-ar adresa celor care știu deja una, alta.

      Ștergere
    2. Merg si manuale si carti de creatie din cele care au fost oferite ca premiu si reviste si seturi creative de pe vremuri.. etc etc etc :D
      Puuup

      Ștergere
    3. Daca voi găsi manualele poate reușesc și o postare, în tabelul valabil pentru toată lun. 😊 Mi-a făcut Mihaela poftă de căutat manuale.

      Ștergere
  2. Am și eu astfel cărți, mai ales cu tricotaje sau cusături! Când mai fac curățenie și dau de ele, mă pierd printre paginile lor câteva ore....hihi. Decid să fac ceva din ele și decizia dispare o dată ce le-am pus la locul lor. :))) Zi frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am dat de ele pentru că le-am căutat și... încă visez să meșteresc ceva - pe lângă brățara. :-)
      Mulțumesc! Zi frumoasă și pentru tine! Pupici! 💗

      Ștergere
  3. Fix asta si facem, in functie de timp si, pana la urma, inspiratie si ce avem la dispozitie :D.
    Deci ai rezolvat capsatura lui Bony? :D
    Imi amintesc cand era Dodo mic mic, cum a perforat o pereche de incaltari ale Ralucai :))). Erau verzi, din ceva piele sintetica :))))). A fost singura data oricum. :))))
    Daca nu regret ca nu am reusit sa renovam holul, este pentru ca incepuse el renovarea acum 21 de ani si mai bine, intr-un colt, timid, intre usa de la intrare si baia mica ... :))))) - pastreaza amintiri locul.

    revenind insa la reconditionare - arata foarte bine si foarte interesant :D (partea a doua e mai ales cu tinta spre continut :D hihi )
    Pupici cu drag!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Rux, să știi că mă cam incurc cu Provocările. 😊 In cazul in care postez un link în tabelul "greșit" scoate-l fara ezitare și, daca ai timp, și-mi unde al trebui să-l reîncarc.
      Da, am rezolvat capsatura! 😃 De la Bony am amprenta uneia dintre lăbuțele ei.
      Haha! Când era pui, Bony rodea de zor când era singura acasa- a făcut bucatele mărunte o pereche de slapi, întâi (nu a mai fost lăsată încălțăminte nici în hol, nici în alte părți), apoi a fost serios unul dintre picioarele spalierului fixat pe un perete în hol. Și apoi, ne-a zis un veterinar să-i dăm de lucru un os imens, de vita. Cu acela a crescut, practic. Când a devenit adulta a făcut fără d osul! Doar se antrenase serios! 😃 Apoi i-am făcut rost de un cauciuc-cablu (din care se tăiau garnituri) Acel baston de cauciuc nu a reușit să-l distrugă și abia se văd pe el urmele colților ei. 😃
      De la Pufi avem o amprenta de lăbuța pe zidul cu ușa dormitorului, jos, la o palmă de parchet - dormitorul a fost zugrăvit, dar nu și peste amprenta.
      Noh! Revenind la recondiționare... Deja știi că nu am mă reușit mare lucru (sigur, exceptând acea postare luuuungă. 😊
      Mulțumesc pentru apreciere. 🌹 Pupici cu drag!

      Ștergere

Va multumesc ca sunteti aici! Am ales "moderare comentarii" pentru a fi sigura ca nu omit vreunul.