2024-08-06

Radio-picup capac de gel. TC4-08

Luna august a venit cu dopuri și capace! Ne jucam in continuare cu Transformări creative 2024. Patru teme sunt si-acum: trei impuse, una la liber - adică, Fii creativ! Îmi place să cred că în luna august am fost creativa. Din capacul unui recipient de la gel de duș am făcut un radio cu picup. Am început cu tema 4. Nu, nu am fost rapida, ci doar... am lucrat din timp, sa fiu sigură ca nu rămân, din nou, în urma (sigur, daca cedează "tehnica" degeaba le-am lucrat din timp). Temele 1 și 4 sunt cunoscute de la începutul anului, așa că acest radio-picup e vechi de vreo două săptămâni, când pregăteam niste recipiente sa le duc la coșul de gunoi stradal destinat plasticului. 

Radio cu picup duc capac negru de la recipient pentru gel de duș

Când am scos capacul recipientului imaginea unui aparat de radio cu picup a sărit în prim plan. Totul a mers foarte repede. Nu am gândit prea mult cum să-l fac, din ce sa fac accesoriile. Părea că totul a fost dinainte stabilit.

Radio cu picup, miniatura, cu disc șaibă și braț din carton suriu

Placa este o șaibă/garnitură din ceva ce pare carton, și mă tot împiedicam de ea pe masă - am lărgit un pic gaura, cu o pilă cilindrică, să se potrivească pe "ștuțul" capacului. Butonul alb e o mărgică dintr-un șirag rămas de la demontarea unor jaluzele verticale. Brațul e o bucățică de carton auriu pe o parte, un rest din cartonul unei cutii cu bomboane din care nu mai știu ce am facut (rest păstrat din greșeală - bucățele așa mici nu pastrez. Acest brat e prins într-un capăt de pai verde "strâns" in jurul cartonului și lipit de capac cu prenadez. 

Difuzorul aparatului de radio e un oval din hârtie tăiat dintr-un plic ("spatele" plicului, ușor hașurat). Rama difuzorului e o bucățică de sârma maro. Butonul verde e un "safir" din plastic căzut de pe o bluza. Cele trei butoane plasate pe verticala sunt "diamante" din plastic desprinse tot de pe o bluza.

Scala aparatului de radio e o fâșie de hârtie albă pe care am trasat linii mai lungi și mai scurte - la întâmplare - și mai sunt câteva cifre scrise cu marker roșu și negru (tot la întâmplare). 

Miniatura radio cu picup având capacul aproape inchis

Capacul "aparatului" se închide perfect și nu se distruge brațul. 

Radio cu picup având capacul inchis

Mai jos e o poza ratata, dar îmi imaginez că aparatul e intr-o încăpere luminată de Luna. 

Miniatura radio cu picup din capac recipient gel de dus în semiintuneric

Un aparat de radio potrivit pentru casa păpușilor: lung de 5 cm, lat de 2 și înalt de 3 cm (cu capacul închis). 
Până când va fi gata căsuța ei și a familiei, Lulu locuiește cu părinții - mari avantaje in a locui cu părinții. Vine de la muncă, se odihnește citind sau ascultând muzică, iese cu prietenii... Mdeh! Așa e când locuiești cu părinții: ai mai mult timp liber.
O păpușă blondă întinsă pe pat cu o carte asculta radioul

Sigur, acest radio-picup capac de gel nu prinde niciun post, nu învârte nicio placa, dar îmi place cum arata.

10 comentarii:

  1. Si daca razele de luna il activeaza? Arata minunat. O idee incredibila!
    Asta zic si eu creativitate!
    Bravo pentru aceasta realizare, Diana draga! Imi place maxim!
    Pupici si inspiratie pe mai departe!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Neee! 😊 Razele de Luna au efect asupra galoșilor de guma. 😃 Dar... cine poate fi sigur?! 😊
      Mă bucur tare mult că-ți place pentru că sunt... tare mandra de ce mi-a dat prin minte! 😃 Îmi place tare mult -uimitor a fost cum s-a ivit ideea și cât de repede am găsit tot ce mi s-a părut potrivit.
      Îți mulțumesc, Suzana draga! 💗 Zile senine îți doresc! 🍀😘 Pupici!

      Ștergere
  2. Nu m-am gandit nicio secundă la un astfel de capac, dar se potriveste foarte bine cu tema. Iar transformarea este absolut fabuloasă. Pănă nu am citit nu mi-am dat seama din ce l-ai realizat. Felicitări.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu mă gândisem la astfel de capac - mă pregăteam să-l arunc, cu recipient cu tot, când s-a "format" imaginea "aparatului". Cu ocazia aceasta am mai păstrat un capac de la sampon 😊
      Mulțumesc! Spor îți doresc, și timp pentru joaca! 💗

      Ștergere
  3. Wow! Nu am cuvinte! Este foarte reusit! Nici nu zici ca e facut dintr-un capac. Esti foarte creativa! Felicitări! Nu m-as fi gandit sa realizez un asa radio! Zi frumoasa, Diana! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru complimente, Mihaela! 🌹
      Mă bucur că îți place pentru că sunt mai mult decât mulțumită 😃 de ceea ce am făcut aproape pe pilot automat.
      Zi frumoasa și pentru tine! Pupici! 💗

      Ștergere
  4. Foarte inventiv, mai ales ca și decor pentru copii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru apreciere și vizita!
      Am trecut și eu pe la tine dar... din obișnuință, am scris adresa blogului "principal" (încă nu m-am obișnuit cu acest blog "tânăr") 😊

      Ștergere
  5. GENIAL!!! Nu serios... deci. Vreau si eu unul :)))). e absolut fatastic. Imi vine acum sa sap prin tot ce am pe masuta si sub ea (si in fata ei.. hahahahahahaha) ca sa ajung la statie... sa o leg la boxe si bum. Noroc ca nu am un anume disc ca de mult cred ca duduia.. mama si am niste boxe.. le iubesc... :)))))) Mi-e dor sa le aud. dar trebuie sa fac rost de discurile care ma intereseaza :)))

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur tare mult că îți plăcea și ție! 😘🌹
      A fost incredibil cum s-a conturat ideea, dar mai ales cum am găsit fără efort tot ceea ce-mi imaginam că "trebuie" pentru a imita cat mai fidel un astfel de aparat.
      Noi nu am avut picup; doar magnetofon și apoi casetofon. Am avut niste boxe tare faine - mici, dar puternice (mai e doar una în stare de funcționare)
      Îți doresc sa găsești discul! 😃 Ha! Pune muzica sa urle noaptea! Daca vecinii nu reclama muzica de la club nu ar trebui sa ii deranjeze când asculți și tu la ore mici. 😊
      Pupici! 💞

      Ștergere

Va multumesc ca sunteti aici! Am ales "moderare comentarii" pentru a fi sigura ca nu omit vreunul.