2024-08-24

Capace suport pentru vase fierbinți. TC3-08

Am realizat o floare cu petale gri sidefat și centru auriu din șapte capace de borcan. Îmi dau seama că nu e cine știe ce, dar altceva nu m-a dus... imaginația. Nu am vopsea rezistentă la temperaturi mari, nu am vrut să folosesc material textil pentru că se murdărește prea repede și tot așa. In consecință, pentru a treia temă a lunii august din jocul Transformări creative am realizat ceea ce se vede in imaginea de mai jos.

Suport pentru vase fierbinți confecționat din capace pentru borcan, carton și folie alimentara din aluminiu

Am adunat capacele, le-am șters ștampilele, cu diluant pentru lac de unghii, și le-am spălat.

Capace din aluminiu pentru borcane: șase gri sidefat și unul auriu

Capacele le-am lipit între ele cu silicon la cald (folosind pistolul) - ține și nu prea ține astfel lipit, dar am lipit floarea pe un carton de la o cutie de ambalaj - carton decupat după conturul florii. Le-am lipit de carton cu prenadez și s-au lipit serios. 

Cartonul l-am mascat cu folie alimentară din aluminiu și pe margini am conturat cu silicon albastru sclipicios (era in pistol batonul acesta) - în acest fel nu se vede marginea cartonului și suportul arată finisat.

Dosul suportului pentru vase fierbinți, confecționat din capace pentru borcane

I-am făcut proba cu prima oala in care bucătarul șef a făcut ciorbă. Rezistă cu succes: nu se topește siliconul, nu se ia vopseaua de pe capace și căldura nu se propagă la mobilă.

8 comentarii:

  1. Fiind un obiect utilitar, nici nu prea ai cum să îl decorezi. Este foarte bine, exact ce trebuie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru încurajare! 🌹
      L-am folosit de câteva ori până acum și rezista.

      Ștergere
  2. Bună ideea! La capace de borcan nu m-aș fi gândit să folosesc pentru un astfel de suport! Arată bine suportul și dacă zici că rezistă, e și mai bine! Felicitări! Duminică frumoasă! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru apreciere! 🌹
      Cine îl vede în bucătărie ne întreabă ce este. 😃 Când afla, toți zâmbesc, și mă întreabă dacă rezista. După câteva utilizări... rezista! 😊
      Mulțumesc! Săptămână frumoasă în continuare! Pupici!

      Ștergere
  3. Ba este deosebit ca accesoriu de bucatarie. Mie nu imi venise ideea sa le unesc pe toate asa. Daca am pastrat cateva, am facut--o gandind suporti pentru ceva cusut sau pentru lut.
    Si este un suport suficient de mare pentru o oala fiebinte.
    Imi place mult ideea. Asa ca felicitari, Diana draga! Pupici si o
    duminica faina!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum, după câteva utilizări, sunt mai mulțumită, pentru că rezistă și nu s-a "luat" vopseaua.
      Am avut de căutat capace asemănătoare... Prin iunie, parcă, am dat zeci de borcane cu capac (le adunam pentru cineva care vinde miere in piața din apropiere) și cele păstrate nu prea aveau capace potrivite pentru singura mea idee la tema. 😃
      Îți mulțumesc, Suzana draga! 💗😘 Săptămână cu spor sa ai! Pupici!

      Ștergere
  4. Foarte tare! Ma gandisem si eu la ceva asemanator dar ideea ta cu aluminiu mi se pare foarte practica si faina :D
    Imi place mult floricica :*
    pup cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! 😘
      In cazul meu a fost... unica idee. 😃 Mă bucur că siliconul rezista (sigur, e între capace, nu un contact direct cu un vas fierbinte)
      Pupici cu drag! 💞

      Ștergere

Va multumesc ca sunteti aici! Am ales "moderare comentarii" pentru a fi sigura ca nu omit vreunul.