2024-08-07

Culcuș miniatura pentru caine. TC4-08

Dintr-un capac mov de la un recipient pentru șampon am confecționat un culcuș pentru caine - între altele am un câine dalmațian breloc, dar nu știu unde l-am pus (oricum, "e pus bine"). Daaa, tot in casa pentru păpuși își va găsi loc.

În culcuș miniatura unu pui de câine rasa dalmațian din hârtie privind spre un os din hartie

Culcuș miniatura din cap plastic mov cu saltea roz cu flori rosii

Regulamentul jocului Transformări creative 2024 permite înscrierea a mai multor postări pe aceeași temă. Altfel spus, aceasta postare va fi înscrisă în tabelul din luna august pentru tema 4, Fii creativ. Materialele lunii: dopuri, capace. Din capacul negru al recipientului roșu am făcut un radio-picup.

Confecționarea a mers repede. In capacul mov am lipit un oval din plastic transparent decupat dintr-un rest de sticla din plastic - am lipit ovalul cu silicon - și apoi am confecționat o mica saltea, din mătase colorata, pe care am umplut-o cu melana. Hm. In realitate, câini aluneca pe/de pe saltele din mătase...

Etape confecționare culcuș miniatura pentru caine

La punctul de închidere al capacului am pus silicon verde cu sclipici (un fel de decor). Când (daca!)  voi găsi micul dalmațian voi reveni cu o poza. Până atunci rămâne în culcuș imaginea unui cățeluș dalmațian decupat de pe o hârtie de ambalaj și lipită pe carton.

Dalmațian pui decupat de pe ambalaj din hârtie și lipit pe carton

Aceasta ar fi "a doua intrare" la tema 4 - Fii creativ! - din luna august. Culcușul e gata de vreo două săptămâni. 😊

8 comentarii:

  1. Ce imi place dalmatianul in culcus! Usor, usor, casuta papusilor se amenajeaza! Spor la creat, Diana draga! Poate gasesti si brelocul.
    Cred ca e tare simpatic!
    Eu am facut doua chestii, insa nu mai am timp acum sa postez. La intoarcere.
    Pupici si toate cele inspirate! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Căsuța păpușilor se amenajează, dar... căsuța păpușilor nici nu e compartimentată definitiv. 😊
      Îți mulțumesc, Suzana draga! 💗 Vacanta frumoasa! 🍀🍰

      Tot nu am dat de breloc... E tare drăgălaș! L-am mai fotografiat de câteva ori, în contexte diferite, dar n-am idee unde l-am "pus bine".
      Abia aștept să văd ce ai mai experimentat! 😊
      Pupici! 😘

      Ștergere
  2. O altă idee minunată. Înțeleg că ai un obiectiv global, cel de a realiza o căsută de păpuși. Mă bucur că temele transformărilor creative te ajută la îndeplinirea acestui scop.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Mihaela! 🌹💗
      Cred că mi-a venit ideea unei case pentru păpuși pentru că, datorita temelor, am lucrat miniaturi (în mare parte) potrivite pentru o astfel de casa și, astfel, nu vor mai sta într-o cutie închisă, ci in una deschisa, la vedere. Oricum, la căsuța înaintez prea încet.

      Ștergere
  3. Ce simpatic este cățelul! Tu dispari, dar și cand apari, ne dai pe spate cu proiectele tale! Abia aștept să văd cum va arata casa păpușilor! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc pentru compliment! 💗
      Brelocul dalmațian e, și acela, drăgălaș, dar nu dau de el...
      Oooo! Mai e mult până termin căsuța... Deh, mai au alta treabă constructorii, nu se găsesc materiale.. 😃
      Pupici!

      Ștergere
  4. Haaaaaaa ce tare ce tare!!! imi place super mult :D
    Am si eu tot felul de piese de la diverse recipiente pastrate - doar ca de cate ori am nevoie de ceva nu gasesc :)))). Cel putin acum e.... nah.Or veni si „vremi” mai bune :)))
    Pupici

    ps: adorabil dalmatianul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Până la această ediție a TC nu mă gândisem să păstrez macar capacele de la aceste recipiente. Din unele am mai făcut cate ceva, dar ce rămânea aruncam (în pubela destinata plasticului! 😊) Acum le păstrez într-un borcan mare și transparent, din plastic.
      Vin, ele, "vremile" bune! Bine ar fi sa vina mai curând. 😊
      Mă bucur că îți place și cățelușul!
      Pupici cu drag! 💞

      Ștergere

Va multumesc ca sunteti aici! Am ales "moderare comentarii" pentru a fi sigura ca nu omit vreunul.