2024-09-05

Felicitare cu Reflexii in oglinda

Cu jocurile online (între bloggeri) la care m-am alăturat am sentimentul că totul este o joacă. Poate că așa și este: o joacă serioasă, dar joacă. Unii afirmă că viața e un joc de cărți sau o loterie. Înclin spre jocul de cărți, în care există și posibilitatea de-a alege conștient în anumite situații. Că alegerea s-ar putea dovedi una nu excelentă pe termen lung e altă poveste. 

Pfui! M-a prins filosofia de neuron tocmai când vreau să scriu despre prima temă din septembrie a jocului Transformări creative

Prima temă, așadar, este felicitare. Materialul lunii, sticla: pahar, borcan, oglindă, bec etc. dar sunt admise ceramica și porțelanul (bibelouri, de exemplu).

Felicitare portocalie închisă cu funda din panglica vișinie lucioasa

Felicitarea mea e carton portocaliu pliat in trei, ca și cum ar fi o ușă dublă (sau o fereastră) închisă cu panglică lucioasă, vișinie (rămasă de la un cadou).

In interior e lipit un dreptunghi din carton roz in centrul căruia am decupat un cerc de diametrul oglinzii rămasă de la o pudrieră - oglinjoara zăcea, de mulți ani, într-un sertar. Am lipit cartonul roz, oglinda mai apoi și în jurul ei am pus silicon verde cu sclipici, să nu se accidenteze destinatarii. Am picurat bronz auriu din loc in loc și-am lipit o floricică și un fluturaș- le-am decupat de pe ambalajul unor abțibilduri cu flori și fluturi.

E o felicitare numai bună de dat din mână in mână - îmi imaginez eu - pentru că textul scris in arcul de cerc verde este generalist. Oglindă, oglinjoară, cine-i cel mai simpatic om din țară? Cine deschide felicitarea află.

Felicitare portocalie cu oglinda

Pentru că e joi - hm. am așteptat ziua special pentru a prezenta felicitarea - și Carmen a redeschis pe blogul ei, Intre vis și realitate, jocul Reflexii in oglinda inițiat cândva de SoriN, combin cele două jocuri aici.

8 comentarii:

  1. Ce idee faina! Ce text frumos pentru o felicitare! Cu siguranta, destinatarul/destinatara va zâmbi cu toata inima.
    Un start bun in weekend, Diana draga! Pupici si imbratisari de la trio pentru Quattro 😘🍀🌹☀️🫶🏻🐾❤️🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru apreciere, Carmen draga! 💗
      Am închis felicitarea într-o cutie in care mama a transportat niste jucării simpatice. Când a desfăcut cutia a văzut felicitarea și m-a sunat să întrebe ce-i cu ea. I-am zis sa se uite în oglindă și să citească ce scrie. Spre marea mea plăcere, a râs în hohote, iar când a dat felicitarea spre alte două persoane prezente (care o întrebau de ce râde cu atâta poftă) au început și acelea sa râdă. Pe scurt: felicitarea și-a atins scopul. Înainte de asta, aici, s-au distrat alții.
      Îți mulțumesc! Weekend minunat îți doresc! Gânduri bune și îmbrățișări de la quattro pentru trio! 💞🐾🍀🌈🌹😘🍹

      Ștergere
  2. Ce idee făină ai avut! Si mesajul din interior foarte inspirat. Felicitări, draga mea! Sa ai spor si inspirație în continuare. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Mihaela! 💗
      Greu a copt mintea mea un mesaj "neutru", dar pare că a fost ok in final - cine a văzut felicitarea s-a amuzat.
      Spor și inspirație și pentru tine! Pupici cu drag!

      Ștergere
  3. Imi place maxim prezentarea. Funda aia este foarte de efect. Iar ideea de a pune o oglinda acolo este chiar faina. Am retinut-o.
    Imi place ca a dus atata bucurie si pentru noi alte inspiratii!
    Pupici si un final de saptamana vesel, Diana draga! Pupici!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă încântă cuvintele tale de lauda, Suzana draga! 💗 Mulțumesc! 😘
      Funda n-a vrut să stea la orizontala! Mi se pare că ar fi arătat mai fain. Nici funde nu știu să fac - și-am urmărit de-a lungul timpului o mulțime de tutoriale (exersând ceea ce am văzut) 😔
      Mulțumesc! Final de săptămână minunat și pentru tine! Pupici! 🌹

      Ștergere
  4. Ce frumos a iesit!!!! De mine in ultima vreme se ascund ca niste bandite toate cele. Am o gramada de materiale, dar degeaba am eu idei ca nu le gasesc cand am nevoie ... hahaha.
    Ti-a iesit super felciitarea :*

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru apreciere! 😘
      Știu cum e sa știi că ai ceva - fix ce-ți trebuie in momentul x - și să nu găsești! 😃
      Pupici! 💞

      Ștergere

Va multumesc ca sunteti aici! Am ales "moderare comentarii" pentru a fi sigura ca nu omit vreunul.