2024-09-19

Privind Luna. RiO

Am exersat pictura pe sticlă! Nu orice! Pisici privind Luna Plină! 

Triptic cu doua pisici în pom privind Luna Plină

Acest triptic era pregătit pentru tema 4, Fii creativ!, din jocul Transformări creative, septembrie, dar nu se potrivește pentru că nu are culorile toamnei. Frunzulițele sunt gălbui, în pom desfrunzit, dar ce e cu alb par fulgi de nea sau... petale mici de flori.

O pisică neagră și una alb cu negru pe o creangă în pom

Nici la Reflexii in oglinda - jocul găzduit de Carmen pe blogul Între vis și realitate - nu se potrivește, dar ceva reflexii slabe - ale frunzelor de tei - are.

Lamelele sunt de la o vitrină - am scos geamurile cu ani în urmă și pentru că le-am păstrat am pictat pe trei lamele două pisici privind Luna Plină.

Mai jos e pozată partea pe care am pictat. Prea bine nu m-am descurcat, dar îmi pare că mai bine decât la Tweety.

Două pisici pe creanga unui pom

Am așezat lamelele în raftul de unde au fost scoase (nu m-am gândit să le fotografiez și distanțate - le țin una lângă alta. 
Triptic cu pisici

De la distanță, pictura arată mult mai bine decât de aproape. Înălțimea lamelelor este de 33 cm; lățimea totală a tripticului format din cele trei lamele de sticlă e de 10 cm. Înălțimea picturii e de 17,5 cm - am folosit culori acrilice și bronz.

Modelul pe care am incercat să îl imit e la adresa de mai jos:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca sunteti aici! Am ales "moderare comentarii" pentru a fi sigura ca nu omit vreunul.