2024-09-06

Mini caseta scoica, suvenir. PV

Toamna a început să își întindă mantia, vacanța e spre final și jocul Provocări verzi, Salvam păpuși, a ajuns la tema cu numărul 14: Amintiri din vacanță - suvenir.

mini caseta din scoica, decorata cu panglică galbenă, inima roșie și auriu

Clara, mesagera Provocări verzi 2024, care prin mai-iunie își ajuta una dintre prietene - Mara - să se pregătească de vacanță, a fost, în final pe litoral (împreună cu Mara, desigur). 

Păpușă bruneta îmbrăcată în rochie mov tricotata, având o mini caseta din scoica
Nu le-am întrebat pe țărmul cărei mări au fost - important e că s-au distrat (e ceea ce mi-au spus, generic, pentru că... ce se întâmplă pe litoral rămâne pe litoral - parafrazând o expresie americănească).

Ce suvenir are Mara nu știu, dar Clara și-a cumpărat o casetă scoică. Abia ieri seară s-a gândit să mi-o arate. A îmbrăcat o rochie mai groasă pentru că serile și diminețile sunt răcoroase de vreo săptămână. Peste zi e cald că vara și nici nu știi cum să te îmbraci când pleci de acasă dimineață și revii seara. 

Clara se gândea să-și țină bijuteriile in această casetă, dar a promis că de termin căsuța păpușilor mi-o face cadou de casă nouă.

mini caseta din scoica și un lanț auriu; mini caseta din scoica așezată deschisa
E o casetă simplă, formată dintr-o scoică - de fapt, sunt carapace de la scoici diferite, unite intre ele cu o bucată de panglică galbenă. Pe marginile panglicii și pe marginile carapacelor e dat cu auriu. Pe capac e lipită o mică inimă care, in realitate, e sclipicioasă (e de la un fost cercel inima - fie vorba între noi - iar panglica e din funda unui buchet de flori).

8 comentarii:

  1. Super drăguță! Poate fi si o gentuță de umar pentru Clara! Eu as fi pus banda in interiorul cutiei.
    O să-ți fur ideea și îi voi face și eu lui Ariel o gentuță din scoici.
    Felicitări pentru lucrrare! Weekend frumos să ai! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru apreciere!
      Inițial am vrut sa fie gentuță de umăr, dar nu am avut ceva potrivit pentru a o face sa stea închisă... In interior am vrut banda, dar nu stăteau cum trebuie "carapacele" (poate, din cauza că e panglica din aceea "plasticat" ' nu știu cum ii zice) E drept, m-am cam grăbit pentru că am vrut să postez in intervalul celor 7 zile sugerate de Rux.
      Nu furi nicio idee! 😊 Ideea e a ta tot atât cât e și a mea! Abia aștept să văd gentuța pe care o vei lucra! Să știu și eu ce sa folosesc pentru o gentuță - mai am scoici. 😊
      Mulțumesc, Mihaela! Weekend frumos și pentru tine! Pupici! 💗

      Ștergere
  2. Ce frumoasa gentuta! Recunosc ca este un model ce mi-ar placea si la alta scara. Este adevarat ca nu poate fi prea practic, insa e ff elegant. Felicitari pentru aceasta minune, Diana draga!
    Pupici si inspiratii!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru compliment, Suzana draga! 💗
      Cred că ar fi practic un model la scară mai mare, dar, evident, să aibă material pe laterale (și să fie "imitație" de scoica). 😊
      Mulțumesc! Spor la ce vrei sa faci! Pupici! 😘

      Ștergere
    2. O saptamana usoara, Diana draga.
      Sper subiectele 'tehnice' nu sunt prea
      complicate. Pupici.❤💋

      Ștergere
    3. Îți mulțumesc, Suzana draga! 😘
      Am venit cu răspunsul numai bine de a-ți dori weekend plăcut! 😊 Numai mâine nu-i poimâine.
      Pupici! 💗

      Ștergere
  3. Initial am crezut ca pandantiv :D. E foooarte tare. Eu ma uit cu jind la orice proiect implica lipici care sa tina :)))))).
    Imi place ideea folosirii auriului pe margini. Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu pandantivul din scoica e (și) mai greu pentru mine. 😊
      Da, destul de aiurea că nu poți folosi orice fel de materiale - mamă-mama ce lucrușoare ai face, dacă reușești minuni având aceste "limite"!
      Mulțumesc pentru apreciere! Pupici! 💞

      Ștergere

Va multumesc ca sunteti aici! Am ales "moderare comentarii" pentru a fi sigura ca nu omit vreunul.