2024-10-10

Felicitări de Halloween. TC1-10

Felicitări e prea mult spus, mai ales în cazul celei de a doua... dar am vrut să particip și la tema 1 din luna octombrie a jocului Transformări creative, în care materialele de lucru sunt tuburile de carton de la role de bandă adezivă, hârtie igienică, prosoape de hârtie etc. 

Pentru prima felicitare am imaginat Luna plină (cu halou) și lilieci zburând in noapte. 
Felicitări cu lilieci zburând in noapte cu Lună plina

Am copiat de pe internet diferite forme de lilieci și le-am transferat pe un tub de carton; am colorat liliecii cu marker negru și pixuri cu gel apoi i-am decupat și lipit.
Baza felicitării tip carte poștală e carton albastru; haloul lunii e o bulină din carton portocaliu, Luna e din hârtie albă (am colorat un pic cu galben și portocaliu bulina albă). Copacii sunt desenați cu marker negru și pix cu gel mov cu sclipici. Am scris folosind pixuri cu gel. (musai să cumpăr un șablon pentru litere!!)
Etape lucru felicitare cu lilieci

A doua felicitare... Vai, vai! E potrivită pentru Halloween pentru că e urâțică. 😃
Felicitare din tub carton vopsit cu baiț și bronz auriu și centru o inima roșie săgetată

Pe verso arată așa:
Verso felicitare tub carton cu inima

E un tub tăiat pe lungime (înălțime), îndreptat prin presare, tăiat ondulat pe margini, vopsit cu baiț și bronz auriu. Cumva, vopsit cu baiț, acest carton pare din piele (pe verso, în special).
Etape lucru felicitare cu inima

Aveam in minte să confecționez o felicitare tip carte poștală pentru Sfântul Valentin de oțet, dar am uitat să tai la jumătate tiparul inimii colorate cu acrilic și sclipici roșu. Poate e mai bine așa, doar săgetată. 😃

Regulamentul jocului permite prezentarea mai multor proiecte in aceași postare și înscrierea link-ului în tabel de două ori, folosind altă poză din postare. Înscriu link-ul o singură dată din două motive: 1. prima felicitare are doar bucățele de tub; 2. a doua felicitare nu mă încântă in mod deosebit dar o prezint pentru că am făcut-o. În timp ce lucram la această a doua felicitare am văzut una foarte reușită făcută de fiordaliso

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca sunteti aici! Am ales "moderare comentarii" pentru a fi sigura ca nu omit vreunul.