2024-10-20

Liliac din tub carton. TC3-10

Liliacul, mamiferul adus în atenție internațională în luna octombrie a fiecărui an, l-am ales ca proiect pentru tema trei - Dintr-un tub! - a jocului Transformări creative 2024. 

Liliac din tub de carton agățat de ramul unui trandafir japonez

E permisă tăierea și lipirea unor bucăți din tub cât timp nu se adaugă bucăți din alt tub sau alte materiale. De asemenea, cerința este fără adăugare de accesorii (inclusiv ochi, de exemplu) din alte materiale. 

Tub de carton modelat pentru confecționarea unui liliac

Dintr-un tub de carton am desprins o spirală, din care am făcut aripile, lipindu-le (după vopsire) cu silicon (orice adeziv este permis - conform regulilor acestei teme - cât timp e necesar pentru a lipi eventuale bucăți desprinse din tub).

Se pot folosi carioci, pixuri, acuarele. După ce am modelat urechile liliacului și am tăiat la / din baza tubului două dreptunghiuri - pe care le-am franjurat pentru a realiza lăbuțele - am colorat tubul cu baiț (praf maro dizolvat in apă, dar nu știu dacă poate fi considerat acuarelă; suficient maro acuarelă nu am avut). 

Liliac dintr-un tub de carton colorat cu baiț, marker negru, acrilice și pixuri cu gel

Pentru vopsirea aripilor am folosit vopsea acrilica pentru textile (e posibil ca și aici să fie o încălcare a regulii, dar nici negru-acuarela nu mi-ar fi ajuns pentru a colora aripile. Conturul aripilor e făcut cu argintiu (pix cu gel). 

Vârful urechilor, boticul și tot ce mai e negru pe tub e făcut cu marker (care-i tot un fel de carioca, din punctul meu de vedere - nu am carioca neagra). La ochi am folosit și pix cu gel auriu.

Dacă liliacul meu din tub carton se califică sau nu să rămână înscris în joc depinde de gazda jocului. 😊

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca sunteti aici! Am ales "moderare comentarii" pentru a fi sigura ca nu omit vreunul.