2024-10-22

Mici fantome pe tub carton. TC3-10

Se ia un tub de la hârtia igienică, se desenează pe el imaginea unor mici fantome, în diferite ipostaze (le-am copiat cu foaie de calc de pe internet și le-am transferat pe tubul de carton cu indigo), se colorează cu auriu (bronz) tubul - sau cu ce vrea fiecare - se colorează micile fantome (am folosit bronz, marker și pixuri cu gel). Ce e cu negru e trasat cu marker. 

Mica fantoma argintie pe tub carton auriu

Fotografii din timpul lucrului nu am - nici nu e cine știe ce de lucru. 😊

Mica fantoma argintie cu mov pe tub carton vopsit cu auriu

Am fotografiat tubul de trei ori pentru a se vedea toate cele trei mici fantome.

Mica fantoma argintie îmbufnată

E o decorațiune care-mi place mult și căreia îi voi adăuga un fir, pentru a o putea agăța, și când răsucesc decorațiunea pe fir la dezrăsucire tubul se va învârti. Nu e atașat firul pentru că tema 3 - Dintr-un tub! - în jocul Transformări creative 2024 are ca regulă folosirea unui tub, fără adăugiri. Având în vedere că îmi place la fel de mult și fără fir prezint in cadrul jocului tubul cu fantome.

Ideea mi-a venit după ce am confecționat liliacul - mai bine așa, pentru că altfel nu aș fi avut și un liliac din carton.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca sunteti aici! Am ales "moderare comentarii" pentru a fi sigura ca nu omit vreunul.