2024-06-29

Pregătiri de vacanta. Salvam papusi

O alta restanță recuperata, la Provocări verzi 2024.

Tema 12 la Salvam păpuși III (cândva în luna mai) este Pregătiri de vacanta. 

Am scris și cu alta ocazie: m-am încurcat în teme! De data aceasta mă bucur că postez in tabel separat deoarece uitasem că la această temă e despre o geanta, valiza, rucsac etc. Când am căutat link-urile mi-am dat seama. Costumul era făcut, accesoriile și pozele la fel, textul scris. Am vrut să renunț la înscriere când... am văzut galben în fața ochilor: plasa în care e mingea! Sigur că nu e tocmai cerința temei, dar daca tot am ajuns până aici... Mara s-a pregatit de vacanta cu o plasa pentru minge (sau o minge in plasa). Apoi, in plasa aceea poate transporta și prosopul. Scuze, Rux! 

Am pregatit-o de vacanta pe Mara, o prietena a Clarei (mesagera Provocărilor verzi din acest an). De fapt, așa cum o prezint aici e deja in vacanta Mara. Sau... își proba diverse ținute, în luna mai.

Păpușă bruneta cu parul lung in costumatie mov de plaja

Din căptușeala unor mănuși de piele i-am lucrat un sutien și-o fusta de plaja. Culoarea reală e mov, așa cum se vede in prima poza (mare aiureala pozele mele)
căptușeala mov și bej de la mănuși din piele

Am incercat un halat cu franjuri, dar nu-mi placea cum arată; am incercat o fusta încrețită, dar nici așa nu mi-a plăcut, așa că am rămas la ce se vede. Se poate spune că e cam gros materialul... 

Dintr-un cordon metalic, auriu cândva, am desprins lănțișorul de prindere și acum are Mara cordon.

Dintr-o șosetă flaușata desperecheată are prosop de plaja și dintr-o bucata de plasa de la fructe are o plasa în care își transporta mingea de plaja. Am tăiat o bucată din plasa, am făcut un nod la baza, am lipit marginile și la gura i-am pus "șnur" din același material.

Și-a dat întâlnire cu Clara, pe plaja. Clara a renunțat la cizme, vesta și pălărie pentru a nu ieși în evidență și mai mult printre păpușile golașe de pe plaja; acestea nu se vad, dar... ar trebui sa fie pe acolo. Sau... "fetele" s-au pregătit să plece seara, la vreo terasa, și m-au indus in eroare. Ar fi trebuit să-mi spună! Le-as fi cusut ceva mai... de seara! Treaba lor.

Păpușile langa o minge in culori de pepene verde

Așa cum sunt îmbrăcate, nici Mara, nici Clara, nu prea se pot juca cu mingea. Dar o au! E important. 

Fiind tema restantă postarea e înscrisă în tabelul Ați pierdut o provocare (2024)

2 comentarii:

  1. Hihi - asa am patit si eu la TC unde vazusem umbrela si nu era :)))))))))))).

    Dar tu ai facut o sacosica absolut fabuloasa. Ca sa nu mai zic de o intreaga garderoba (imi place mingea - e cumva din aceea care sare top top si se lua de pe la tonomate? :D).

    O salutam si pe Mara si o mai asteptam :D
    Imi place mult ce i-ai pregatit pentru vara asta - sper ca se distreaza de minune in vacanta.

    pupici cu drag
    ps: nu e niciun sorry pentru ca traista aia imi place maxim - mi-a amintit de cea pe care o aveam la caruciorul spor. Era verde...:D si eu foarte mica

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mi-a venit sa cred când am citit care era, de fapt, tema!!! 😔 Mă bucur ca'mi zici că nu-i bai. 😊 Când făceam poze, plasuca aceea se tot baga in față, și repetam poza! 😁 Acum știu de ce! 😅
      E o minge pentru strâns în palmă - e un burețel, practic, invelit in material care imita pielea (o pojghiță, de fapt - nu știu cum se numește materialul acela care, la un moment dat, se scorojește)
      Mara începuse să se plictisească, așa că am dus-o la mare, unde s-a întâlnit cu Clara - cum a ajuns Clara la mare.. numai ea știe! 😊
      Mulțumesc, Rux! 💞
      Pupici cu drag! 😘

      Ștergere

Va multumesc ca sunteti aici! Am ales "moderare comentarii" pentru a fi sigura ca nu omit vreunul.