2024-07-22

Buchet de inimi din polistiren. TC4-07

Luna lui Cuptor e pe cale sa se încheie - peste vreo 9 zile. Sperăm că se va mai domoli flacara, dar daca nu, bucuroși le-om duce toate (gradele aerului). Și pentru că e ultima săptămână "întreaga" din iulie, e tema 4 (Fii creativ!) din aceasta luna in jocul Transformări creative 2024, cu materialul dedicat: polistiren.

Buchet de inimi din polistiren alb sidefat in vaza din plastic

Nu sunt sigură cum mi-a venit ideea de a decupa inimi (înălțime 3,5 cm) din restul de polistiren rămas din cofrajul de oua folosit pentru mai multe obiecte mici făcute de-a lungul timpului.

Bun. M-am ales cu 7 inimi din polistiren... Mai departe? (nu scria în nicio carte). Fac o coroniță! Pentru coroniță aveam nevoie de ceva fire, sau o banda pe care sa lipesc inimile din polistiren. Am ales fire in ideea că insir și câteva mărgele. Firele din cupru le-am introdus în inimi (pentru unele a fost necesar să găuresc polistirenul cu un ac subțire) - a mers mai repede decât mă așteptam. Pe fire am înșirat câte trei mărgele: doua mov sidefat, una mov pal. Și acum... Nu mi-a reușit împletitura! Ups! Am ajuns până aici, merg înainte cu inimile din polistiren! Le-am conturat pe margine și la centru cu silicon roșu cu sclipici (inima din mijloc e colorata cu marker roșu) - pentru a confecționa o floare cu șapte petale... N-a funcționat! Ei, na! Deja nu mai aveam idei așa că am trecut pe pilot automat și ce-o ieși, aia rămâne.

Etape confecționare buchet de inimi din polistiren conturate cu silicon roșu în tub colorat de la pix, in sticla mica din plastic

Toate firele de cupru le-am introdus într-o bucată de tub tăiat dintr-o pastă de pix terminata. Din pixul in cauză am făcut o "tulpina" (tăind capetele pentru a fi perfect tub). Am introdus tubul cu sârmulițe și m-am ales cu... un buchet de inimi. Am adăugat trei frunze din polistiren, vopsite cu acrilice și conturate cu silicon verde cu sclipici. O sticluță din plastic (7 cm înălțime) am umplut cu mărgele vernil sidefat; am decorat-o cu silicon roșu și verde (cu sclipici!) apoi am introdus tubul cu floricele - și gata vaza cu un buchet de inimi din polistiren (înălțime totală 15 cm). Inimile cu sârma pot fi așezate în diferite feluri.

Poate își va găsi un loc in viitoarea căsuța de păpuși.

6 comentarii:

  1. Și de la mine primești un buchet de inimi! Super tare ideea ta! Felicitări! Abia aștept să văd finalizată căsuța păpușilor! Zi frumoasă să ai! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Mihaela! 💕
      Mi-e gândul la căsuța aproape zilnic, dar nu am avansat deloc... Timp ar fi, din când în când, dar pentru că nu am un spatiu unde sa o plasez până la terminare, sa avansez încetișor... Așa, până o desfac... imediat trebuie sa o adun...
      Zi frumoasa și pentru tine! Pupici!

      Ștergere
  2. Ce frumos buchetel a iesit. Eu sunt uimita de cofraj. Nu am mai vazut pentru oua asa ceva. Destul de laborios, insa in poza arata foarte bine. Sper ca esti multumita pentru ceea ce ai realizat.
    Pupici, Diana draga! Multe alte inspiratii!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost mulțumită, până la urmă. 😊 Arata binișor.
      Cofraj din polistiren sidefat nu ai văzut? Am și unul verede-sidef... Nu mai știu de unde au fost cumpărate acele oua, dar cred că din vreun magazin-depozit = supermarket.
      Mulțumesc, Suzana draga! Spor la toate! 💗 Pupici! 😘

      Ștergere
  3. Superb buchetelul!!! Ce idee faina ai avut si ce minunat s-a materializat!!! :*
    Ma bucur ca reusesc sa mai parcurg si eu paginile scrise in calduroasa vara, ce m-a tinut la distanta.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru compliment, Rux! 😘
      Și eu mă bucur că ai revenit!
      Avem bafta că apartamentul e orientat spre vest și pomii din apropiere mențin o atmosferă plăcută în cea mai mare parte a apartamentului.
      Pupici! 💞

      Ștergere

Va multumesc ca sunteti aici! Am ales "moderare comentarii" pentru a fi sigura ca nu omit vreunul.