2024-07-02

Felicitare cu flori din polistiren. TC1-07

Își intră în drepturi luna lui Cuptor, luna iulie adică. Felicitarea cu flori din polistiren este cea pe care am realizat-o pentru tema unu din jocul la care am multe restante: Transformări creative 2024. Materialul de lucru în această luna iulie: polistiren. 

Felicitare cu trei flori albe din polistiren sidefat

E o felicitare tip carte poștală, din carton portocaliu - nuanța de portocaliu cea mai apropiata realității acestei felicitări este cea din colaj, în tăviță din polistiren vernil folosita pentru tulpinile și frunzele celor trei flori confecționate din rămășițele unui cofraj de oua din care am tăiat anul trecut pentru același joc.

Etape realizare felicitare din carton portocaliu și flori albe din polistiren sidefat

Am lipit polistirenul cu prenadez și, pe ici, colo, frunzele par... consumate de vreo vietate sau... afectate de capriciile naturii. Inițial am vrut sa fac o alta, folosind alt adeziv, dar m-am răzgândit; așa cum sunt frunzele, mai ales, arată că florile nu sunt tratate chimic. 😊 Oh, da! Felicitările ar trebui sa fie perfecte! Probabil cele realizate într-o tipografie, nu cele făcute de mână. Ce sa zic și eu, acuma? De fapt, chiar cred că micile imperfecțiuni in lucrurile realizate manual, care nu sunt lucrate in serie, au un farmec aparte. Oricum, mie-mi plac - nu degeaba, până în 1990, dădeam o căruță de bani pentru a cumpăra de la "Fondul plastic" - așa se numea magazinul unde își vindeau lucrarile artiștii plastici. Prin 1985 începusem să-mi fac singura una, alta, dar nu aveam material chiar pentru orice și nici nu mă pricepeam la orice.
Cândva în anii 1990 a fost desființat acest magazin - nu am idee daca, în timp, s-a mai deschis vreunul, dar daca nu, cred că ar fi o idee buna. Doar cred, pentru că având în vedere preturile nu prea sunt sigură că, lunar, încasările ar acoperi cheltuielile obligatorii: utilități, chirie, salarii etc..

Petalele sidefate ale florilor au și o "atingere" de bronz auriu; la fel și marginile felicitării. Sunt albe și sidefate in realitate - de petale zic - dar atâta pot eu, atâta poate aparatul.

Mă bucur că nu sunt restantă! Dar... sa nu zic de doua ori!

4 comentarii:

  1. Foarte dragute florile tale! O idee deosebita de felicitare, o combinatie cromatica foarte placuta!
    Un start bun in luna iulie, Diana draga 🫶🏻🤗 pupici si imbratisari De la trio pentru Quattro 😘💞🥰🐾❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc pentru apreciere, Carmen draga!💗 Și pentru gândul bun mulțumesc! 😘
      Numai de bine și pentru voi! 🍀 Îmbrățișări și pupici de la quattro pentru trio! 💞😘🌹🐾🍉💗

      Ștergere
  2. Wow! Ce rapidă ai fost de data asta. Ai spart gheața!
    Chiar arată super felicitarea. O ideea minunată. Feicitări! Și, dar si mie îmi plac micile imperfecțiuni ale lucrurilor handmade.
    O lună cu spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Când am atâtea restante... 😊 e aproape obligatoriu sa mă grăbesc. Mi-a venit repede ideea, de fapt. 😊
      Mă bucur să știu că îți place. In realitate îmi pare mai arătoasă! 😊
      Mulțumesc! Spor și la tine! 💗

      Ștergere

Va multumesc ca sunteti aici! Am ales "moderare comentarii" pentru a fi sigura ca nu omit vreunul.