2024-07-15

Inghetata din polistiren. TC3-07

Mesagera Clara, de la Provocări verzi, s-a oferit, bucuroasa, sa o însoțească pe Bobo la cofetărie, sa manance înghețată. Bobo ar fi putut merge și singura - are o vârstă foarte înaintată (pentru că este spiriduș) dar având aspect de copil mic ar fi întâmpinat anumite probleme. Bineînțeles că nu i-ar fi fost greu să rămână invizibilă și să mănânce pe saturate înghețată, dar tare-i mai place atenția oamenilor: "vaaai, ce copil drăgălaș!" - de-astea; dar îi place și ironia faptului: de-ar ști oamenii ce-i capabil să facă, atunci când e supărat, acest "copil drăgălaș" - sa te ții, furtuni, ploi torențiale...

O păpușă mare și o papusa mica la o masa, cu o cupa de inghetata și un tort de  inghetata din polistiren

In luna iulie, la Transformări creative 2024, materialul de folosit este polistirenul. Tema trei: înghețată. Ca de obicei, la mine idei puține (dar nu fixe!) 

Din marginea a ce a mai rămas dintr-un cofraj pentru oua am lucrat o mini cupa cu înghețată pentru păpușa (7 cm înălțime) numita (de mine) Bobo. 

Confecționare cupa cu înghețată, din polistiren

Înghețata din cupa e din biluțe de polistiren - doua le-am vopsit, imaginandu-mi că e înghețată de fragi și fistic - ce e alb e vanilie (inclusiv "vârful" care-i moț pe înghețată, in sirop de menta. Ce gust o avea amestecul imaginat aici nu știu dacă vreau sa aflu - în combinația ingredientelor reale, se înțelege! 

Siropul e silicon verzui cu sclipici. Cupa e decorata cu silicon auriu.

Pregătisem și un "pad" pentru micuța cupa de înghețată - din confetti negre și aurii, dar când sa fac pozele... n-am mai găsit pad-ul.

Din polistiren cupa cu înghețată - cca 2 cm

Mi s-a părut cam prea mică aceasta cupă de 2,5 cm, înaltă de un cm, așa că din găoacea (nu tocmai întreaga) pe care o mai aveam am decupat cat să iasă un tort de înghețată (înalt de aproape 2 cm, cu diametrul la baza de 5 cm, cu tot cu bilutele care-l înconjoară). 

Din polistiren, tort de înghețată pe platou din carton rosu, în hârtie pentru briose

Cele trei conuri de sus sunt "cornete de înghețată" decorate cu fir de menta (și conurile și firul sunt polistiren). 

Confectionare tort de înghețată din polistiren devorat cu pișcoturi din carton galben și biluțe albe din polistiren

Pișcoturile de pe margine sunt carton galben și celelalte ornamente sunt făcute cu silicon roșu și albastru cu sclipici. Pe conurile din vârf e lipici galben si roz.

Tort de înghețată din polistiren, decorat cu silicon colorat și carton galben

Platoul e din carton rosu ornat cu silicon albastru. Tortul a fost adus la masa într-o hârtie pentru brioșe. 
Sunt miniaturi, dar foarte potrivite pentru casa de păpuși pe care o am in plan. Până una, alta, pun caii înaintea căruței. 

6 comentarii:

  1. Imi place inghetata insa nu cumpar asa ceva. Tot zic sa fac si eu cu iaurt si fructe si nu ajung. Insa creatia ta este foarte realista. Si imi place cum folosesti siliconul sclipicios. Vreau si eu piscoturi... Suportul pentru cupa de inghetata imi place tare mult. Pare ceva foarte elegant cu auriu ala.
    Felicitari, Diana draga! O saptamana inspirata pe mai departe! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o "gelaterie" în Bv unde se face o înghețată atât de buuuna! 😊 Bine, mie îmi cam place mult de tot înghețata și... mdeh. 😏
      Îmi place și înghețata făcută acasă - mama și sora mea fac - fara o rețetă anume... Da'i buna.
      Recunosc că și eu am fost incantata de cupa, dar prea e mica sa o fi lăsat de una singura. 😊
      Mulțumesc, Suzana draga! 💗 La fel sa fie și săptămana ta. 😘

      Ștergere
  2. Tortul arată delicios, și îmi place foarte mult farfuria înghețatei din prima fotografie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bronzul auriu, dizolvând ușor marginile i-a dat un - sa zicem 😊 - un farmec la care nu m-am așteptat.
      Mă bucur să știu că îți place cum arata tortul! 🌹Mulțumesc.

      Ștergere
  3. Ce bine arată! Îmi place înghețata, dar nu mănânc, decât foarte rar , miniaturile tale sunt foarte reușite și mi-au făcut poftă de înghețată! Știu că mă repet, dar arată foarte bine! Câtă rabdare ai avut! Miniaturile nu se fac așa ușor! Felicitări! Să ai o zi frumoasă, Diana! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh! Nici eu nu mănânc atâta câtă as vrea, dar și când scap la o cutie (tort) de înghețată... mvai! 😃
      Mă bucur să știu că îți place ceea ce am reușit! Mulțumesc! Îmi plac miniaturile și când e sa fac le consider și un fel de provocare. 😊
      Zi frumoasa și ție, Mihaela! Pupici! 💗

      Ștergere

Va multumesc ca sunteti aici! Am ales "moderare comentarii" pentru a fi sigura ca nu omit vreunul.