2024-07-05

Un brad mic pentru decor. TC2-01

Bradul din fotografie este lucrat in luna ianuarie, spre sfârșit. Deși acces la computer, laptop etc. nu mai aveam de prin 18 ianuarie am continuat sa-mi fac temele, în cea mai mare parte.

Tablou mic cu brad din hârtie de împachetat și bețișoare pentru înghețată; cu clești de rufe pentru prindere

E un tablou cu un brad mic pentru decor reprodus, cât am putut, după modelul prezentat la tema 2 din ianuarie - "la indigo" - in jocul Transformări creative 2024. Materia prima in ianuarie a fost hârtia de împachetat.

Triunghiul verde e decupat din punga folosită și pentru pantoful suport pentru șervețele. Bețișoarele pentru înghețată, biletele din polistiren, rămășițele de creion, paietele, bilutele din polistiren și cleștii din lemn sunt obiectele primite (între altele) într-un brad de Advent, de la Mihaela (gazda jocului), cu ocazia jocului Adventul Exploratorului Creativ de anul trecut (a fost primul brad de Advent pe care l-am avut). Cu excepția paietelor, ceea ce am folosit aici a mai fost folosit in alt proiect, tot pentru un brad, brad care nu mi-a plăcut deloc și l-am... reciclat. Acest brad îmi place. Mini tabloul e înalt de cca 18 cm și lat de cca 12 cm.

Etape confecționare brad mic pentru decor din hârtie verde de împachetat, bețișoare înghețată, polistiren, paiete

Steaua am desenat-o pe hârtie de împachetat, am accentuat razele cu creion (dermatograf) auriu, am montat și steluța argintie apoi am lipit "ansamblul" în vârful bradului.

Pe o bucată de carton rămasă de la puzzle am lipit "rame" din hârtie colorată, apoi am potrivit bradul in cadru.

Fiind restantă, aceasta postare o înscriu în tabelul suplimentar, deschis special pentru eventuale restante.

8 comentarii:

  1. Foarte bine ai reprodus tabloul propus ca model, și steaua din vârf pare din lemn!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc de apreciere! 💗
      Așa mi s-a părut și mie steaua, vazandu-o in poza.

      Ștergere
  2. Woooooow. E super dragut bradutul tau!! Chiar ma uitam ca la al meu tot pica mai nou bilutele de ... opa stai ca sunt de polistiren... hmm :D - cred ca mai am asa ca e bine de stiut stai sa imi notez sa nu uit.. asa. :)))
    Ziceam ca au tot picat din cauza benzii dublu adezive - noroc ca il a pus intr-un plic de protectie :D.

    Dar tabloul tau chiar zici ca e la indigo :D
    Puuup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi place și mie cum a ieșit - mai ales prin comparație cu cel de anul trecut! 😅
      Biletele care s-au desprins erau lipite pe material textil - la un decor cu cadou și conuri... Tot Raul spre bine: am avut biluțe pentru acest brad. 😃
      Probabil că în cazul benzii dublu adezive se întâmplă ca și.cu lipirea lor pe textile (sau, poate, în cazul meu, nu a fost adezivul potrivit)
      Mulțumesc pentru apreciere, Rux!💞
      Pupici!😘

      Ștergere
  3. Un bradut racoros pentru luna iulie! 😃
    Ce bine ca ti-ai facut temele! Arata tare dragalas.
    Si imi place mult culoarea hartiei folosite!
    Pupici, Diana draga! Si la buna reauzire!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fix așa am gândit și eu: brad de Crăciun în iulie! 😊 Apoi, mi-am zis că în "țările calde" (și nu numai) e mereu "vara de Crăciun".
      Nici nu mai știu ce am postat și ce nu, ce am făcut... La indigo e tema care-mi pare ca am neglijat-o... Sper să recuperez macar o parte.
      Mă bucur să știu că îți place!
      La buna reauzire, Suzana draga! 💗 Săptămână cu bine! Pupici! 😘

      Ștergere

Va multumesc ca sunteti aici! Am ales "moderare comentarii" pentru a fi sigura ca nu omit vreunul.