2024-07-03

Un pantof barbatesc pe masa. TC4-01

In luna ianuarie, când sa mă dau rotunda că sunt creativa, poc! laptopul zice (în stilul lui) să-i dau pace! Și m-am ales c-o lungă ședere pe tușă. In 18 ianuarie (pe acolo, circa) priveam luuung, cu ochi triști, imagini înțepenite pe ecran. Ziceam c-o rezolv repede. Ahaaa! Atâta am ales până am cules... o tableta (un fel de telefon mare) Na, belea! Mi-a trebuit vreo luna să învăț să lucrez cu ea. Și, uite-asa, am fost restantă la jocuri câteva luni. Aceasta e o postare pentru luna ianuarie, tema 4 - Fii creativ! - in jocul Transformări creative 2024. Materialul primei luni din an: hârtie de împachetat. 

Am confecționat un pantof suport pentru șervețele. Mi s-a părut amuzantă ideea, li s-a părut și altora.

Văzut dintr-o parte:

Suport pentru șervețele, din carton lăcuit, sub forma de pantof

Văzut din cealaltă parte:

Pantof pe masa - suport pentru servetele

Nuuuu, nu e mai puțin igienic decât oricare alt suport pentru șervețele. După ce am decupat forma de pantof și toate celelalte părți de care am avut nevoie - inclusiv cartonul pe care am lipit hârtia - am dichisit hârtia pe unde se stricase, am șters cu vata umezita in spirt, apoi le-am calcat, rand pe rand (cu fierul de calcat!) 😊 între două bucăți de pânză.

Etape confecționare suport din carton, pentru șervețele, sub forma de pantof barbatesc

Toate aceste forme decupate de pe punga (era și o gheată pentru femei, dar deloc potrivită pentru ce voiam) le-am conturat pe carton și mai apoi le-am lipit. Am făcut talpa mai mult dreptunghiulara decât cum arată o talpa pentru că a fost mai ușor la lipit părțile între ele.

Pe toate margini!e pantofului suport pentru șervețele am pus silicon auriu cu sclipici, sa mascheze marginile inestetice. Ansamblul l-am lăcuit mai apoi cu lac transparent - suportul poate fi spălat, dar nu lăsat ud = șters imediat.

Pozele din colaj sunt făcute inițial cu telefonul, în ianuarie, și pozate pozele din telefon zilele trecute. Primele două poze sunt recente, făcute cu tableta.

Am lucrat și o pungă decorata cu bufnita, dar adaug in tabelul suplimentar și pantoful de așezat pe masa. E făcut din punga de hârtie în care au fost împachetate niste cizme. Hm. Dacă e punga... nu prea e hârtie de împachetat, dar se împachetează (se ambalează) lucruri și în pungi. Acum... îmi găseam argumente pentru folosirea pungilor de ambalat confecționate din hârtie.

10 comentarii:

  1. Vai... cat de tare!! Deci partea imprimata cu pantofof, sincer, initial ma gandeam „oare a refolosit o jumatate dintr-un pantof????” :O. Pe bune - la prima vedere e atat de realist!!
    Si nu vazusem inca ce ai scris.
    Foart foarte tare :D Si haios si de efect :*
    Super :D

    Pup!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă amuză de cate ori îl văd pe masa! 😊 Pot doar sa mă bucur că și tu îl vezi haios. 🌹 Desenul de pe ambalaj e foarte "realist" - cred că ar fi fost puțin probabil să nu rămână așa și sub forma de suport (mai ales văzut din partea din prima poza, plus lacul)
      Mulțumesc! 💞
      Pupici! 😘

      Ștergere
  2. Deci... daca nu vedeam exact etapele de creatie, eram sigura ca e un pantof pe care l ai taiat si adaptat. Un look perfect de pantof de piele, felicitari Diana draga!
    Pupici si imbratisari de la Trio pentru Quattro 😘🤗💞🐾🫶🏻🍀

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc, Carmen draga! 💗
      Când l-am văzut pe ambalaj m-am gândit imediat în ce l-aș putea transforma. 😊 Mă bucur că îți place și ție ceea ce am reușit.
      Îmbrățișări și pupici de la quattro pentru trio! 💞🐾😘🍸💗

      Ștergere
  3. Haios mi se pare și mie, arată foarte realist.

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca tot voi lua usor la pas ceea ce ai mai
    lucrat, este bine ca am un pantof la
    dispozitie...😊
    Chiar faina ideea. La o privire rapida semana
    perfect cu ceva real. Ingenioasa lucrare.
    Si unica! Am vazut ca ai postat muuuulte!
    Abia astept sa vad noi idei! Pup si o saptamana
    excelenta!❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha! 😊 Pantofii comozi sunt buni la drum lung. 😊
      Mă bucur că îți place! 🌹
      Am reușit să postez destule - pozele erau făcute (am fotografiat, în unele cazuri, pozele din telefon (făcute la timp) cu tableta. Am avut spor! 😊
      Oooh, îți mulțumesc că vrei sa le vezi, dar lasă timpul pentru prezent, și viitor. 😃
      Mulțumesc! Săptămână excelenta sa ai și tu, Suzana draga! 💗 Pupici!😘

      Ștergere
  5. Ha ha ha...foarte amuzant și ingenios! Chiar nu am mai vazut un suport de șervețele tip pantof! Feeelicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! 🌹Mă bucur să știu că îl consideri si amuzant! 😊
      Pupici! 💗

      Ștergere

Va multumesc ca sunteti aici! Am ales "moderare comentarii" pentru a fi sigura ca nu omit vreunul.