2024-07-16

Omulet din lemn cu inima mare. TC2-02

Un omulet din lemn și sârma cu inima în mâini prezint la restanța din luna februarie, tema 2 (La indigo), jocul Transformări creative 2024. Materialele lunii: fire, materiale textile.

Omulet din lemn și sârma cu inima din velur in brate

Inima pe care o ține în brațe omulețul din lemn e din velur, și umpluta cu melana - înaltă de 7 cm și lată (sus) de 5,5 cm.

Omulet din lemn și sârma neagra

Picioarele, brațele și gâtul sunt din sarma neagra, destul de greu de îndoit. Am dezizolat firul cat să pot asambla membrele (și gâtul) in trupul (și capul) omulețului din lemn.

Trupul și capul omulețului sunt coarda de vita de vie. Am găsit "bățul" într-o seară din februarie - l-am spălat și l-am pus deoparte (la acel moment nu aveam de ce sa mă grăbesc; mă lăsase notebook-ul și nu reușeam să rezolv chestiunea). Abia de curând l-am luat la prelucrat și mă gândeam că e cam dificil sa accesez mașina de găurit și... cum fac gauri pentru sârme? Când - ce sa vezi! - doar că nu era găurit! Și tot de curând am înțeles că nu-i vreun rest de ramura, ci un rest dintr-o vița de vie! Vița de vie în zona blocului nu mai e de cel puțin 10 ani. Era una, dar deranjase pe cineva de la etajele superioare și a taiat-o - noaptea, ca hoții. Dăduse rod, dar erau struguri mititei și deloc dulci, dar era tânără pe atunci. Pe cei de la etajele inferioare nu-i deranja - din contra. In fine...

Omulet din lemn și sârma neagra cu o inima din velur la picioare

Și, uite-asa, am un omulet din lemn cu inima în brațe! Pare că nu știe ce vrea să facă cu ea. O fi grea, inima, de-a lăsat-o un pic din brațe?

Fără postament, omulețul e înalt de 16,5 cm. Postamentul e o bucată de polistiren învelită în hârtie de ambalaj. Postamentul e lung de 6 cm, lat de 4 cm și înalt de 1,5 cm. Deși pare că stă să cadă, omulețul e bine înfipt pe picioare - e lipit de postament cu silicon.

8 comentarii:

  1. Pacat ca au taiat vița. Facea si struguri si umbra... Nu m-am prea uitat atent la o vie, asa ca nu prea vizualizez ceea ce ai spus despre lemn. Insa imi place omul si inima lui mare. Mi-a placut mult tema asta si ai realizat-o foarte frumos. Sa-l pui la vedere, sa te inspire!
    Pupici, Diana draga! Doar inspiratii!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa... Oameni triști, care vor sa strice și bucuria celorlalți. Vecinul care o plantase a fost tare necăjit...
      Coarda aceasta de viță are in ea un fel de "canal" - prea mult spus. 😊
      La vedere l-am lăsat, lângă o roabă și șarpele tricotat. ☺️
      Mulțumesc, Suzana draga! 💗 La fel! Pupici! 😘

      Ștergere
  2. Ce dragut e omuletul tau cu inima mare ❤️ Buna idee!
    Se spune ca daca aduci in casa elemente din natura: bucati de lemn, pietre, plante, atunci imbunatatesti energia pozitiva din jurul tau 🤗🫶🏻😘pupici si imbratisari de la Trio pentru Quattro 🤗😘🐾💞🫶🏻💓

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur să știu că îți place omulețul pe care l-am făcut! ☕
      Nu am știut despre, dar îmi place ideea! 😊 Poate că unii ne oprim instinctiv asupra unor pietricele, ramurele, frunze și altele, și le luăm acasă. Ne înconjurăm, altfel spus, de elemente încărcate pozitiv.
      Pupici și gânduri bune și de la noi pentru voi, Carmen draga! 💗😘🐾🍀🌹

      Ștergere
  3. Un Om cu inima Mare! Felicitări pentru realizare! Imi place cum a ieșit! Numai bine, Diana! pupici și îmbrațișări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Mihaela! 🌹
      Numai bine și pentru tine! Îmbrățișări! 😘💗

      Ștergere
  4. Este suuuuuperb. Vai ce noroc sa gasesti partea aceea din vita pentru cap si corp. Sunt... perfecte. Imi place enorm cum ti-a iesit omuletul. Si inima etse reusita. O figurina adorabila :*


    Pupici cu drag!!

    ps: pacat ca au taiat vita de vie ;(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Când am adunat bățul din drum habar nu aveam ce este 😃 dar perfect s-a potrivit.
      Mă bucur că îți place figurina mea. 💗
      Daaa, păcat că a tăiat-o - nu deranja pe nimeni, nu făcea umbra la nimic... Chiar nu știu ce o fi avut cu ea...
      Pupici! 💕

      Ștergere

Va multumesc ca sunteti aici! Am ales "moderare comentarii" pentru a fi sigura ca nu omit vreunul.