2024-07-01

Felicitare Dragobete-Valentin. TC1-02

Restanță din luna februarie recuperata la început de iulie. Dacă-i cald nu înseamnă că nu există felicitări cu inimioare - inimioare peste tot nu sunt numai în lunile februarie și martie - in așa-zisa "luna a iubirii", respectiv "luna femeii", ca și cum iubirea și respectul ar fi interzise in restul anului. Mda. Altceva vreau de fapt: sa prezint felicitarea pe care am lucrat-o pentru tema unu din februarie, când materiile prime au fost firele, materialele textile - in jocul Transformări creative 2024.

Felicitare din carton al sub forma de inima, cu margini roz și roșu, decorata cu o inima, o frunza și două tulpini

In februarie am confecționat felicitarea și tot atunci am făcut pozele. Între timp, aparatul s-a defectat și în urma m-a lăsat. Acum vin in iulie cu Dragobete in cap și cu poze făcute la... poze (inițial pozele au fost făcute cu un telefon; ulterior am fotografiat fotografiile din telefon cu tableta). Maaaaama! Cât mai bat apa in piua! Bun. Felicitarea.

Simplu de făcut. O bucată de carton alb decupata sub forma de inima (după tipar - fara tipar ar fi putut arăta a... cine știe ce) și îndoită la mijloc. Pe marginea inimii de carton am lipit fâșii din carton roșu și roz (roșu la exterior) 

Pe coperta inimii îndoite (deh, și inimile se mai îndoaie) am lipit o inima din satin roșu (practic, satinul e lipit pe o inima care se deschide (inimile se mai și deschid) făcută din hârtie albă lipită (o parte) pe cartonul de baza al felicitării. Cu frunza am procedat la fel, doar materialul e altul: elastan. Tulpinile sunt din fetru vernil. Am presarat ici, colo, puțin sclipici. Cele două inimioare mici sunt stickere primite de la Mihaela, gazda și organizatoarea jocului.

Etapele confecționării felicitării in forma de inima

Hm. Inimile se îndoaie, se deschid, se închid... dar au frunze și tulpini?! Inima din felicitarea mea are. De ce? Efectiv, așa am "văzut" felicitarea in capul meu. Acum e prea târziu să fac altceva. Totuși, as minți sa zic că nu-mi place ce-am făcut deși... cam așa ceva, altfel spus.

In inima cu satin și/sau în frunza cu elastan se poate scrie un secret! 😁 Lipind ușor frunza și inima, scriind... orice pe felicitare, secretul poate fi ascuns la vedere. Hai, că va las! Deja sunt pe arătură! Înscriu postarea în tabelul suplimentar dedicat celor cu restante.


6 comentarii:

  1. Aaaaaa ce idee super tare ai avut - o felictare cu „buzunarase secrete” absolut genial!!
    Imi place tare mult - mai ales ca imi aminteste de felul in care ma jucam si eu (mult mai liber parca) la un moment dat.
    Acum, in ultima vreme, cam totul e facut cumva pe fuga si cu cineva / ceva suflandu-mi parca in ceafa :)))
    Pupici cu drag

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inimile mai au și "buzunărașe secrete"; de ce nu ar avea "buzunărașe" și felicitările cu inimi? 😊
      Sunt momente in care n-am idei, și, cumva, am un sentiment de obligativitate, dar, cum îmi place "sa macin" idei, abia aștept să găsesc ideea salvatoare. 😅 cred că ar trebui sa zic "sunt momente când AM idei"!
      Îmi plac provocările și, deseori, mă bucur că e cu "data limita" (orice) 😁 pentru că... îmi dă aripi! (am citat un clasic!) 😅
      E destul de aiurea sentimentul cu suflatul in ceafa. Întreruperile din activitate - in cazul meu - ar putea fi numite astfel. Mergem înainte! 😊
      Pupici cu drag! 💞

      Ștergere
  2. Buna ideea de forma a felicitarii. Am retinut-o!
    Cred ca a fost dificil de format banda colorata. Pare chiar atat de uniforma taietura. Mie chestiile astea nu prea imi reusesc. Imi propusesem sa exersez...😅
    Felicitari pentru inimioara, Diana draga! Pupici!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur să știu că îți place modelul. 😊
      A fost simplu cu banda colorata pentru că am doua "tipare" de inimă (am mai multe, de fapt, de la cutii de bomboane): unul folosit (și) pentru "baza" și unul cu doar câțiva mm mai mic, așa că am desenat pe contur și am decupat banda, suprapunând - sa zic așa - cele doua tipare. Altfel spus: După.ce am decupat o inima mai mare din cartonul colorat am așezat inima mai mică și am conturat ,- banda s-a "relevat". Hm Explic aiuristic! 😅 Scuze!
      Îți mulțumesc, Suzana draga! 💗 Pupici!😘

      Ștergere
  3. Nu sunt o mare pricepută în a confecționa felicitări, dar a ta este foarte reușită și drăguță! Ai avut o idee grozavă! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc pentru apreciere! 🌹
      Nu prea am lucrat felicitări până când nu a venit Mihaela cu ideea lor. 😊 (n-aș zice că mă pricep, dar îmi place provocarea) Hm. Pentru cineva care nu e mare priceput reușești felicitări foarte faine.
      Pupici! 💗

      Ștergere

Va multumesc ca sunteti aici! Am ales "moderare comentarii" pentru a fi sigura ca nu omit vreunul.