2024-07-09

Far maritim din polistiren. TC2-07

Nu sunt la mare și nici nu știu de când nu am mai văzut un far maritim in realitate... 

Farul din polistiren e lucrat pentru tema 2 din luna iulie - La indigo - în jocul Transformări creative 2024.

Far din polistiren, înalt de 31 cm

Farul maritim din imaginea de mai sus e lucrat dintr-o bucata de polistiren (perforata) dedicata unor piese, pentru protecție în timpul transportului. Bucata are 37 pe 27 cm și grosimea de 1,5 cm.

Bucăți din polistiren pentru construirea farului

Am tăiat patru bucăți sub forma de trapez (mai mult sau mai puțin), cu baza de 10 cm (partea de sus: 3 cm) și înălțimea de 18 cm. Din față, farul e lat de 13 cm la baza, în partea de sus având 7,5 cm. S-a "mărit" farul când am asamblat bucățile tăiate în formă de (oarecum) trapez.

Aceste patru bucăți le-am lipit între ele cu banda adeziva transparenta (adezivul pe care îl am dizolva acest polistiren - dacă îl aplic direct). Pentru că era total inestetic am acoperit banda adeziva cu hârtie albă - arata ceva mai bine. 

Baza pe care am lipit farul e de 18/12 cm - o bucată de polistiren învelită în hârtie de ambalat care imita culoarea lemnului.

Acoperiș și balcon cu balustrada la farul din polistiren

Balconul e tot din polistiren - mascat cu carton albastru (lung de 11,5 cm și lat de 4,5 cm). Gardul alb, decupat din carton, e înalt de 2,5 cm. "Căsuța" farului" e înaltă de 5 cm și are, vag, forma de trapez. Acoperișul e din carton albastru. Din carton galben sunt "geamurile" unde se presupune că e farul, dungile roșii sunt din carton, ușile sunt din carton negru. Aceste bucăți de carton sunt tăiate din ce a mai rămas de la alte proiecte.

"Scândura" cu sfoara de lângă plasa e hârtie maro împăturită de mai multe ori. Steaua de mare e hârtie maronie colorata cu creion portocaliu, peștele și pescărușul sunt din carton - imaginea pescărușului am copiat-o de pe internet cu foaie de calc pe ecranul tabletei și transferată pe carton cu indigo. 

Plasa neagra e detașată de pe o bluza care nu mai exista.

Cu baza cu tot, înălțimea acestui far maritim din polistiren este de 31 cm.

Farul din polistiren văzut din toate cele patru laturi

Dimensiunile amintite sunt numai ca "punct de orientare" - am măsurat cam cat am crezut că e suficient, nu am ales special dimensiunile, m-aș fi incurcat.

8 comentarii:

  1. E SUPERB!!!! ce frumos ti-a iesit !!!
    Cautam un far la stickers sa adaug si eu in comentariu... si singurul asemanator era turnul tokyo :)))). Asa ca m-am lasat pagubasa.
    Tare mult imi place farul. E superb :* si cred ca va arata tare frumos expus :*
    Puuup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur să știu că îți place! Mi-a plăcut să mă joc construindu-l. 😊
      Vreau să-i găsesc loc în balcon. Deocamdată e pe vitrina în sufragerie, unde adun ceea ce lucrez la un moment dat; mai apoi, unele rămân expuse pe undeva, altele le așez în cutii, de unde le mai scot când vreau sa "decorez" cu vreo ocazie.
      Nici eu nu am far la emoticoane ;dar n-am multe altele) 😃
      Pupici cu drag! 😘

      Ștergere
  2. Ce dragut! Foarte foarte real ti a iesit! Iubesc motivul maritim, pentru ca ma duce cu gandul la vacanta. Am si eu un far, albatrodi si cateva scoici uriase, le folosesc mereu cand decorez masa. Pun fsta de masa alba sau albastra, plavi de loc albastre sau argintii, servetele in contrast si figurinele le plasez undeva central, printre pahare si platouri 🫶🏻😍
    Pupici si imbratisari de la Trio pentru Quattro 😘🤗💞🐾❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum am scris și cu alte ocazii: nu mă prea pricep la decorat și degeaba incerc să învăț de la tine și de la cei care decorează frumos.😊 Cred că e nevoie de mai mult decât de a învăța...
      Mă bucur că îți place cum am reușit farul. 💗 Pe masa nu cred că ar arata prea bine - nu prea l-am finisat pentru că nu știu cum. 😊
      Îmbrățișări s gânduri bune de la quattro pentru trio! 💕🐾😘🌹🍰

      Ștergere
  3. A iesit minunat! Si nici nu vazusem modelul ala de polistien cu gaurele! Ma intrebam daca se poate strecura o luminita cu baterie, sa vegheze nocturna!
    Spor si inspiratie, draga Diana! Si o saptamana faina!
    A inceput pe aici un vanticel. O fi vreun semn?❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îți place, Suzana draga! 💗 Îți mulțumesc pentru atenția oferita, pentru timpul oferit lăsând un semn la ceea ce am postat cât ai lipsit. 💞
      Da, poate fi luminat din interior - am "probat" cu o bricheta care are lanterna. Cu niciun chip n-am reușit să fac o poza acceptabila, în nocturnă.. 😔
      Îți mulțumesc! La fel și pentru tine! 💕
      Vânticelul vrea, probabil, să-i contrazică pe meteorologi. 😃 Personal, nu mă supăr, deși suport bine canicula - de fapt, îmi place ,(dar nu cred că m-as putea adapta intr-o zona fara iarna) 😊

      Ștergere
  4. Ai revenit în forță, plină de creativitate! A ieșit Foarte Frumos farul tău! Iar detaliile pe care le-ai adaugat, il fac să pară real! Îmi place foarte mult! Felicitări! Spor și inspirație în continuare. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru apreciere! 🌹
      Mă bucur să știu că îți place!
      Spor și inspirație și ție! Pupici! 💗

      Ștergere

Va multumesc ca sunteti aici! Am ales "moderare comentarii" pentru a fi sigura ca nu omit vreunul.