2024-06-16

Felicitare cu plastic. TC1 iunie

La mijloc de iunie postez imaginea unei felicitari confecționată folosind bucatele de plastic. Este tema unu, iunie, în jocul Transformări creative 2024. Materialul de utilizat: plastic. Tema e pentru prima săptămână a lunii calendaristice, dar nu e o regulă obligatorie, așa cum nu e obligatorie respectarea ordinii în care realizam obiectele.

Felicitare cu flori din plastic

Am decupat rămășițele dintr-un "pad" cu flori; l-am cumpărat pentru o masa mica, ovala, și pentru că pad-ul era dreptunghiular l-am decupat pentru a se potrivi.

Prea multe flori întregi nu erau pe acele resturi din plastic și felicitarea pare, cumva, cu "cioburi". Nici ideea, în mintea mea, nu a fost foarte clară, așa că mai mult am bâjbâit.

Bucăți de plastic pentru felicitare cu flori

Pentru că-mi părea neterminată i-am desenat contur, cu bronz-auriu. Picățelele au fost necesare pentru a acoperi locurile unde banda adeziva folosita pentru a colora chenarul fara sa ies din contur a jupuit un pic din cartonul galben. 

Felicitare cu flori din bucatele de plastic

Nu vreau sa rezist tentației și public și imaginea felicitării pe care am făcut-o inițial.

Felicitare cu flori pictate acoperite cu folie din plastic

Mi-am imaginat că reușesc să obțin forme interesante picurând vopsea pe carton și aplicând peste acestea o fila din plastic transparent. Detaliile care apar în poza de sus - prin comparație cu cea de jos sunt adăugate după dezlipirea și relipirea plasticului. Eram tare necăjită că s-a jupuit cartonul și nu mi-a dat prin minte să fac poza, pentru a se vedea aici ceea ce am văzut eu.
Felicitare cu flori roșii și frunze albastru și foaie din plastic transparent

Inițial, reușisem forme cu ceva sens, dar... am dezlipit foaia din plastic, cu gândul de a o lipi pe întreaga suprafață - era lipită numai în zona centrală și colturile "înțepau". Evident, s-a jupuit baza galbena din carton, dar și zonele colorate au avut de suferit. 
Felicitare confecționată din carton galben, foaie plastic și flori pictate

Degeaba am incercat s-o dreg prin a desena flori... Poate altfel ar fi fost situația daca, după "turtirea" picăturilor de vopsea, as fi dezlipit imediat foaia de plastic (pe care sa o fi lipit ulterior).

4 comentarii:

  1. Ce proiecte faine ai facut! Imi place ideea cu pad-ul. Hihi! Foarte tare! Dar si a doua imi place mult. imi pare rau ca ti-a dat de furca - stiu cum este cand se intampla cate ceva de gen... dar sa stii ca rezultatul este foarte interesant!
    Pupici cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc pentru compliment, Rux! 🌷
      A doua prezentata e dezamăgitoare pentru mine, dar am postat-o... ca idee. Să-mi fie clar, daca va fi o "data viitoare", ce nu trebuie sa fac. ☺️
      Pupici cu drag! 😘

      Ștergere
  2. Sunt pe fugă, doar așa că iti spun să faci si a doua intrare cu cealalta felicitare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E cam.... urâțică, dar am înscris încă o dată link. 😊 Mulțumesc. 😘

      Ștergere

Va multumesc ca sunteti aici! Am ales "moderare comentarii" pentru a fi sigura ca nu omit vreunul.