2024-06-21

Felicitare de Paste iris folding

Un simbol pascal poate fi și o felicitare care să amintească un simbol de Sărbătoarea Paștelui. Știu că trecut Pastele (anul acesta) dar am restante și la jocul Provocări verzi 2024. Tema 10, din săptămâna 3-9 mai, este Simboluri Pascale

Felicitare cu ou realizat in tehnica iris folding

Felicitarea e lucrata pe carton alb - baza felicitării nu e carton refolosit și nici hârtia colorata nu e rămasă de la vreun proiect. Numai imaginea cu un fragment de cer este "refolosita" - decupata cândva din nici nu mai știu ce revista. Jocul Provocări verzi are ca principii "redu-refoloseste-recicleaza-original". In acest sens, felicitarea aceasta (dar nu numai, îmi dau seama abia acum in ceea ce privește felicitările făcute de mine) se încadrează forțat. Problema e că... nu prea știu cu ce as fi putut înlocui cartonul nou; pentru hârtia colorata as fi putut folosi pagini lucioase din anumite reviste - doar că... nu mi-a dat prin minte la momentul când mă grăbeam sa realizez felicitarea (ieri, adică).

Oul - pentru că ou este (imi imaginez că e... încondeiat) - e lucrat in tehnica iris folding despre care am auzit la Mihaela (Explorator prin viață). De la ea am primit și tiparul (am primit mai multe tipare, inclusiv pentru felicitări cusute: stitching card) și hârtia colorata pe care am folosit-o.

Tipar și hârtie colorată pentru ou iris folding

După ce am terminat de lipit hârtia colorata și imaginea din centru am conturat (nu prea grozav) ovalul cu bronz auriu. Pentru că mi se părea "golașă" felicitarea am plasat și puncte aurii. Nu am scris nimic pentru că nu am un tipar pentru litere iar scrisul meu... Iooooi! Ar fi stricat definitiv aspectul.

Îmi place cum a ieșit. Nu mă pot hotărî dacă îmi place mai mult pe orizontala sau pe verticala... 

Felicitare cu ou iris folding așezată orizontal

Clara, mesagera Provocări verzi, a ales verticala. Rochița ei este verde închis cu sclipiri argintii, lucrata de Rux, gazda Provocărilor verzi.

Păpușă Clara langa felicitarea ou iris folding

Pentru că e o tema "recuperata" link-ul postării e înscris în tabelul suplimentar Ați pierdut o provocare.

8 comentarii:

  1. Este superba felicitarea! Tot incerc sa fac si eu astfel de felicitari dupa model... doar ca ba lipseste una, ba alta si uite-asa, reusesc sa fac tot ceva in ultimul moment (dar pentru acest moment, incerc sa fiu multumita ca totusi fac ceva .. hahaha... pe cine pacalesc, sunt recunoscatoare, dar prea multumita de rezultate..ehh aici e partea a doua).
    revenind insa la felictare - ai dreptate. Merge si pe orizontala si pe verticala. Si in ambele cazuri este foarte foarte interesanta si deosebita.
    Stii cum este cu reciclaturtul si nu numai? E important ca macar ceva sa fie acolo recuperat. Nu neaparat totul. Uneori chiar nu se poate, sau rezultatul, daca avem alternative, poate fi unul mult mai bun daca combinam. Cand nu e, nu e, dar cand e.. de ce nu? :D
    Imiplace mult cromatica aleasa (si m-a dus cugandul la firul acela al meu colorat - apropo de fire, eu am ramase de pe la proiecte, teoretic ele sunt noi, dar sunt multi oameni care arunca firele ramase .. intr-un fel eu le.. „salvez” daca ar fi sa ma iau dupa cum dicteaza consumerisumul si risiperismul (uneori mascate sub minimalism - care incurajeaza aruncatul - inteles prost de multa lume).
    Pupici cu drag si felicitari pentru felicitarea tablou minunata :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi place tare mult acest mod de a lucra una, alta, dar necesita timp - pe care, uneori, nu-l am cât as vrea pentru a mă juca. La decupatul "ramei" pentru hârtii mă descurc mai greu pentru că un cuțitaș mă exasperează (cum se duce aiurea tăietura) 😅 și folosesc foarfeca.
      Am păstrat și eu fire - am făcut din ele așa-numitele brățări ale prieteniei (am incercat de curând și... nu mai știu să fac acel mod "culisant" pentru închidere - e cazul sa caut instrucțiuni) 😊
      Îmi dau și eu seama că la felicitări, în special, e mai complicat sa fie totul refolosit, dar... poate ar trebui să-mi muncesc un pic mintea (probabil că sunt destule soluții pt respectarea celor 3R)
      Mă bucur să știu că îți place felicitarea! Mulțumesc! 💞
      Pupici cu drag! 😘

      Ștergere
  2. O felicitare foarte frumoasa! Ești talentată, Diana. Felicitări!
    Imi place foarte mult cum a ieșit.
    Se pare că ai revenit în forță! Eu am rămas în urmă cu totul!
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc pentru apreciere, Mihaela!
      Eeeee! Oarecum in forță. Cele mai multe teme la TC au fost realizate "la timpul lor" acum am de scris doar textul. 😊 Fără să le fi avut făcute... Cu PV sunt tare in urmă și cu lucrarile
      Pupici! 😘

      Ștergere
  3. Ce frumooos! Chiar are aspect 3D oul tau pascal! Foarte fain gândita structura 😍🫶🏻
    Un weekend minunat Diana draga!
    Pupici si imbratisari de la trio pentru Quattro 😘🤗💞🐾🫶🏻🍀

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că apreciezi ceea ce am reușit să fac, Carmen draga! 💗
      Mulțumesc! Am ajuns mai târziu, dar la timp pentru a-ți dori vacanta minunata! 🍸
      Îmbrățișări și gânduri bune de la quattro pentru trio! 😘🌹🍰🐾🍀💞

      Ștergere
  4. Imi place tehnica asta maxim, doar ca nu am reusit-o. O admir aici.
    Ti-a iesit minunat, intr-adevar. Felicitari, Diana draga! Pupici!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Suzana draga! 💗
      Cum sa nu-ți reușească?! Reușești unele atât de complicate!!! 😊
      Și mie îmi place tare mult aceasta tehnica. Atât de mult încât am inceput sa păstrez toate bucățelele de hârtie colorată, sa decupez de prin cataloagele unor magazine (revistele lăsate pe la scările de bloc) 😃
      Pupici! 😘

      Ștergere

Va multumesc ca sunteti aici! Am ales "moderare comentarii" pentru a fi sigura ca nu omit vreunul.