2024-06-30

Felicitare de Mărțișor. TC1 martie

Luna Mărțișorului e amintire la acest moment din anul 2024, dar tabelul pentru restanțele la jocul Transformări creative face parte din prezent, fiind deschis până prin 11 noiembrie.

Acestea fiind scrise, mă prezint cu o felicitare confecționată din carton și decupaje dintr-o revistă veche și o broșură reclama la un magazin (acele cataloage care sunt lăsate, în teancuri, pe la scările de bloc, să știe lumea ce promoții sunt prin super/hipermarket) Tema unu, martie: felicitare.

Felicitare de Mărțișor cu decupaje din reviste: pomi, mărțișor, inimioara roz

Din revista am decupat imaginea unor copaci din pădurea Bechet (oglindirea lor în apa Dunării n-a încăput pe cartonul bleu care e baza felicitării) Materialele lunii martie: ziare, cărți, reviste de care nu mai avem nevoie și pe care, in loc sa le aruncam, sa le transformam (sau sa folosim din ele pentru vreun un proiect)

Revista și imaginea cu pomi decupata pentru felicitare de martisor

Am lipit imaginea copacilor in primul rand, și pentru că, se pare, pusesem prea mult lipici, cartonul s-a cam ondulat - l-am îndreptat plasandu-l în "presatorul" util presării plantelor pentru ierbar. S-a îndreptat peste noapte.

Carton bleu și imaginea unor copaci decupați din revista pentru felicitare de martisor

I-am aplicat un decupaj mărțișor și un decupaj inima roz (din reclama decupate) Și... cu mana mea am scris "1 Martie" (nu am găsit ceva potrivit pe undeva și mi s-a părut că nu stric foarte tare aceasta felicitare cam... tablou.

2 comentarii:

  1. Cand gasesti imaginile perfecte. Serios!
    Am si eu cateva cataloage din astea (vechi si antice - de pe cand mai ieseam si eu. hahaha si mai luam de jos de la cutiile cu scrisori) dar pe bune ca abia am gasit cate ceva cand am avut nevoie sa decupez :)))).
    Foarte frumoasa paduricea aleasa. Si ma bucur ca afunctionat asa bine presatorul :D
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bun tare, presatorul! Mulțumesc! 🌹 După felicitare am presat câteva frunze.
      Am avut cataloage tipărite în martie și februarie, așa că au fost multe inimioare și câteva mărțișoare. 😊 De-ar fi fost sa caut azi ceva potrivit pentru martie nu as fi găsit - au ajuns pe fundul lungii de gunoi.
      Alta imagine care sa mi se pară potrivită nu am găsit prin revistele vechi (și unele decupaje) pe care le mai am...
      Pupici! 😘

      Ștergere

Va multumesc ca sunteti aici! Am ales "moderare comentarii" pentru a fi sigura ca nu omit vreunul.