2024-06-20

Vesta roz, papusi la oglinda. TC, RiO, PV

Cred că vesta roz pentru Daisy am lucrat-o in luna februarie pentru jocul Transformări creative, dar între timp am uitat, am lucrat altceva. La acel moment încă speram c-o rezolv cu un nou aparat. Am incercat, am cumpărat, am returnat, am cumpărat din nou, dar am rămas pe o veche tableta primită de la o prietena. Prea bine nu mă descurc, nu prea "face" tableta ceea ce am nevoie, dar mă pot si juca.

Recuperez cu aceasta ocazie și tema 3 a lunii februarie: outfit.

Doua păpuși, una blonda, una bruneta, în fața oglinzii

Păpușile le-am așezat la oglinda special pentru a le posta și la jocul Reflexii in oglinda, preluat de Carmen de la SoriN și găzduit pe blogul Intre vis si realitate.

Doua păpuși langa oglinda ovala

In dorința de a recupera teme și la Provocări verzi 2024, am recapitulat temele începând cu luna ianuarie și tare m-am bucurat că vesta roz cu vernil se potrivește temei din prima săptămână a lunii martie: Salvam păpuși - Primăvara, unde este despre lucrat un obiect de vestimentație (pentru om sau păpușă), un obiect de decor, felicitare, mărțișor etc. care sa se potrivească primăverii. Am ales să lucrez pentru păpușă din mai multe motive, si vesta se potrivește, zic eu (inclusiv unor zile din aceasta luna de vara când au fost temperaturi scăzute). Manechinul din plastic alb pe care este așezată vesta e primit de la Rux.

Vesta roz, tivită cu verde, pe manechin din plastic

Vesta e lucrata din material numit fleece (sper sa nu mă înșel in cazul denumirii materialului) - e ușor pufos și are ceva model; e o bucată rămasă de la un suport pentru diverse lucrat pentru nici nu mai știu ce joc (cu ceva ani în urmă - cred, totuși, că pentru Provocări verzi, deoarece era singurul joc de gen la care am participat până am intalnit-o pe Mihaela), din materialul unor papuci de casa ce nu prea mai puteau fi folosiți din cauză că talpa era foarte uzată.

Etape lucru vesta roz

Vesta roz la care Carla, mesagera provocărilor verzi din acest an, a ajutat-o pe Daisy, e tivită cu fâșii din piele vernil (material recuperat dintr-o fusta tocita de atâta purtat). Catarama e o închizătoare de la un costum de baie. Încălțămintea purtata de Daisy e din același material cu "marginile" vestei.

Concluzie: aceasta postare o înscriu și la Carmen (RiO) și la Rux (Provocări verzi), dar, pentru PV, în tabel separat, dedicat temelor restante sau unui număr mai mare de proiecte pentru luna in curs: Ati pierdut o provocare.

8 comentarii:

  1. Wow... Un adevarat salon Haute Couture! Cu tot dichisul! Cu papusa de croitorie, cu oglinda de proba si bineînțeles cu manechine!
    Foarte dragute vestimentatiile, realizate in cel mai mic detaliu, respect! Sau sa ramanem la franțuzisme Chapeau!
    Un start bun in weekend, Diana draga 😘💞 Pupici si imbratisari de la trio pentru Quattro 😘💞🫶🏻🍀🐾,🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce fain suna "Haute Courier"! 😍 Îți mulțumesc, Carmen draga, pentru complimente! 💗
      Start bun in vacanta! 😊 Vacanta super-faina va doresc! 🍀
      Gânduri bune și îmbrățișări de la quattro pentru trio! 💞🐾🍰😘🌹

      Ștergere
  2. Superba este vestuta - atat de mult imi place cum reusesti sa faci obiecte vestimentare croite la asa dimensiuni! 💗
    E super faina si cominatia! Arata super bine.
    La noi e caaaaald de numa si asa ... apasator. Parca ar fi cerul acoperit cu ceva... ma face sa ma gandesc la ce se numeste mai nou „nor saharian”. Sau o fi de la stropirile in toi (azi si maine fix la noi in zona).
    Asa ca a fost o minunata escapada. Imi place cum arata vestuta pe manechin! Micaela a luat aceste kituri - ai vazut ce interesante sunt? Banuiesc ca si utile in croitorie (mi se pare interesant spatele lor.. desi nu prea mi dau eu seama cu poate fi si mai mult folosit sistemul (pentru a ajuta in creatie - tot ce am inteles eu e ca poate ajuta sa ai o idee despre cum ar arata ceva prinzand in spae materialul, haha)

    Pupici cu drag si mult spor la recuperat-jucat :*.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rux, îți mulțumesc pentru compliment 💗, dar... tu vorbești?! Ai făcut atâtea adevărat miniaturi încât mi-am zis, uneori, că ceea ce am lucrat eu ca "miniatura" pare pentru giganți prin comparație! 😊
      Mă bucur tare mult că îți place. M-am bucurat mult și când am observat că vesta s-ar potrivi temei Primavara. am așa multe restante! 😔

      M-am întrebat și eu care e rolul fantei din spate și m-am gândit că e pentru a fixa materialul, sa nu se miste când e nevoie de ceva ajustări.

      Și aici e cald, dar bate și vântul, așa că e respirabil aerul. Totuși, pe Miki o plimbam numai dimineață devreme și seara, pe la ora 22. Din când în când mai acoperă norii soarele și atunci pare că e umezeala mare...

      Mulțumesc, la fel! 💞 Pupici cu drag! 😘

      Ștergere
  3. Și totuși o pui și la TC, chiar dacă ai și altceva pentru luna respectiva. Și în tabelul suplimentar se pot pune oricâte dubluri realizați.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am făcut-o cu plăcere! 💗 Cu cat reușesc să recuperez restanțele cu atât mai bucur mai mult! 😊

      Ștergere
  4. Oooo! Ce mi-ar placea un astfel de model de vesta. Faina de tot.
    Iar sedinta foto ai realizat-o minunat!
    Felicitari, Diana draga!
    Pupici! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îți place! ☕
      Foarte ușor de făcut! 😃 Doua dreptunghiuri răscroite pentru mâini (cel din față un pic mai lat și apoi tăiat la jumătate - e bine și fara pense) Apoi... adaugi tot ce vrei și cosi pe unde e cazul (un material care nu se desira la taiere e și mai bun: economie de timp la cusut) 😊
      Mulțumesc, Suzana draga! 💗
      Pupici! 😘

      Ștergere

Va multumesc ca sunteti aici! Am ales "moderare comentarii" pentru a fi sigura ca nu omit vreunul.