2024-06-30

Felicitare de Paste. TC1 aprilie

Anul acesta Pastele a fost în luna mai, știu! Felicitarea de aici e tema unu din aprilie, în jocul Transformări creative 2024, luna in care materialele de utilizat sunt: ambalaje, cartoane, cutii.

Felicitare cu motive de Paste: pui, oua, flori, iepuraș, ciocolata

Baza felicitării este carton galben. Am decupat bucăți de ciocolata de pe o cutie de ciocolata; puiul, ouăle, floricelele sunt decupate de pe ambalajul unui ou de ciocolata. "Hristos a înviat!" e de pe o felicitare veche (scrisul meu ar fi arătat urâțel in ansamblul felicitării).

Carton galben, diferite ambalaje cu imagini pentru realizarea unei felicitari de Paste

Toate aceste decupaje le-am lipit pe cartonul galben straduindu-ma sa dau un sens "compoziției". Deși îmi pare cam sărăcăcioasă felicitarea i-am găsit un oarecare farmec in simplitate - și m-am abținut de la sclipici!

Pentru că tema este dintre restante înregistrez link-ul postării în tabelul suplimentar conceput pentru... restanțieri. 😊

2 comentarii:

  1. Eu am o singura intrebare: oul de ciocolata avea surpriza? :D
    Felicitarea este superba. Imi place mult cum ai facut colajul :)
    Pupici cu drag !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A avuuuut! 😊 Cred - dar nu-s sigură - că a fost un mini puzzle (pe care l-am amintit pe blog la un moment dat) cu niste pasarele și câteva personaje din desene, cred...
      Mă bucur să știu că îți place felicitarea! Mi se tot face pofta de ciocolata, când o văd (dar nu ciocolata neagra, "că-i mai sănătoasă") 😊 Mănânc și ciocolată neagră/amăruie, dar nu mi-aș cumpără. 😁
      Pupici cu drag! 😘

      Ștergere

Va multumesc ca sunteti aici! Am ales "moderare comentarii" pentru a fi sigura ca nu omit vreunul.