2024-06-17

Cirese necoapte, din plastic. TC3 iunie

Mi-e pofta de cireșe! Nu de cele din imagine - sunt din bile pe care intenționasem sa le folosesc la o draperie cu fire (am renunțat pentru că bilele au o duritate care poate rani - nu grav, desigur! - daca nu ești atent când "manevrezi" o astfel de draperie. 

Șapte cireșe din bile de plastic, cu codițe și frunze

Cireșele pe care le-am meșterit pentru tema trei din luna iunie - in cadrul jocului Transformări creative 2024 - sunt cam subdezvoltate - nu le-a fost prielnică vremea la timpul înfloririi. 

Materiale pentru cireșe din plastic: șase bile portocalii și una roșie, punga de nailon verde, pai verde

Materialul lunii e plasticul. Bilele sunt plastic, paiul din care am taiat cozile cireșelor e din plastic verde, vasul in care le-am așezat e un fund de sticlă din plastic pe care l-am decorat cu silicon verde sclipicios.
Castron din plastic transparent decorat cu silicon verde cu sclipici


Cireșe din plastic in "castron" de plastic decorat

Frunzele cireșelor din plastic și "verdeața" din vas sunt tăiate dintr-o punga de nailon. Codițele cireșelor sunt prinse împreună cu silicon - frunzele sunt lipite cu un pic de adeziv, peste silicon.

Cireșe din plastic și vas transparent din plastic decorat

Nu știu cum se vad pozele la voi dar pe tableta mea sunt cam întunecate și îmi par ușor încețoșate deși am fotografiat la lumina zilei. Drept e: nu mă pricep sa configurez tableta pentru a face fotografii mai clare; in plus, când le public si le deschid separat unele poze apar mai mici decât sunt de fapt.

2 comentarii:

  1. Vai.. dar arata fantastic de realist. Sunt geloasa pe bilutele acelea - imi amintesc de un soi de cirese rude cu cele albe. Nu am mai vazut din copilarie. Erau micute.... si cumva translucide.
    Si imi place cum le-ai facut coditele si frunzulitele! Dar si vasul in care vor sta.
    Imi amintesc de o vreme tare draguta.

    sa stii ca apropo de poze, intr-o vreme imi schimba si mie calitatea pozelor. Mai mult, daca le urmcam direct pe blog mi le facea cu gri. De aceea am avut eu mult timp pozele in alta parte lucrate si o incurcatura de zile mari. acum iar sunt pe blogger si nu se mai intampla.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc pentru apreciere, Rux! 💗
      Nu cred că știu la ce cireșe te referi, dar... nu prea mai știu ce știu! 😊 Cireșele pe care le-am făcut îmi amintesc de acele cireșe care nu s-au bucurat de vreme buna la timpul înflorit - cu acelea seamănă destul de bine ("pulpa" e cât sa acopere sâmburele) ☺️

      Abia făcusem rost de un telefon care face poze faine și... mi-a lăsat notebook-ul! 😔 Tableta, uneori, când fac poza - oricâtă lumina ar fi - îmi scoate poza întunecată foarte... Pe ecran arata super, când apas "declanșatorul"... ceață. Asta e, merg înainte. Le mai prelucrez într-un program online (online image editor) dar nu reușesc mare lucru)
      Pupici cu drag! 😘💞

      Ștergere

Va multumesc ca sunteti aici! Am ales "moderare comentarii" pentru a fi sigura ca nu omit vreunul.