2024-06-28

Floare de Florii în iunie PV09

Cred că pot declara: m-am cam încurcat în temele provocărilor și transformărilor. Am incercat sa iau notițe: ce am făcut, ce mai e de făcut, ce am publicat, ce e gata de publicat etc.... și-am rătăcit notițele! Mă orientez, deocamdata, după fotografiile făcute de-a lungul timpului - in mare parte am lucrat fiecare obiect la timpul lui, dar nu am publicat la timp (din cauza de aparate).

Iac-asa, în iunie postez tema 9 - Flori de Florii, Salvam păpuși III, în jocul Provocări verzi 2024. Și nu sunt flori, la plural, ci doar o floare - pe care mi-am imaginat-o a fi panseluța. Hm. Nu prea e, dar seamănă a floare. 

Floare albastra din carton, cu petale conturate cu silicon albastru cu sclipici și lacuita

Dintr-un carton, ambalaj (un fel de eticheta mare) la un set lenjerie de pat am decupat 10 rotunduri cu diametrul de cca 8 cm. Am folosit doar șapte pentru că... am uitat de frunze când am tăiat cartonul bleumarin de pe verso și... m-am grăbit să-l lipesc. As fi putut sa adaug și celelalte trei rotunduri dar... fix acum mi-a venit ideea. Daca aman publicarea mă tem că voi întârzia și mai mult (inclusiv cu celelalte teme restante).

Etape confecționare floare albastra din rotunduri de carton

Am colorat cu vopsea albastra, acrilica, partea alba a rotundurilor - pe verso am lipit carton bleumarin (în poza e prea albastru față de realitate). Mijlocul e din fetru galben și doua bucatele albe - încercarea de-a imita centrul unei panseluțe (am vrut sa dezlipesc fetrul alb, dar s-ar fi jupuit cartonul - am făcut o tentativa). Nu mi-a reușit, așa că am acoperit fetrul cu silicon verzui (începea să intre din cel albastru in pistol). Petalele sunt conturate cu silicon albastru cu sclipici. Am aplicat peste tot un strat subțire de lac transparent.

Floarea poate sa stea pe undeva ca decor, dar poate fi și tablou (are agățătoare). Deocamdată e decor in sufragerie, pe o măsuță mica. Cele trei gărgărițe (nu sunt făcute de mine!) mă așteaptă la o partida de Bridge! Cum stau foarte rău și la acest joc le-am zis că vin să facem un poker. Poate doar mi s-a părut, dar cred că le-au sclipit ochii de bucurie.

Floare albastra din carton și trei gărgărițe din material textil

Fiind postare restantă, floarea mea de Florii va fi înscrisă în tabelul restanțelor din acest an: Ați pierdut o provocare.

Pentru că nu am reușit să onorez partida de poker am rugat-o pe Clara, mesagera provocarilor verzi din acest an, sa mă înlocuiască. A acceptat imediat pentru că - așa cum am zis - rămăsese în așteptarea unor noi provocări. De fapt, nu ar fi refuzat pentru că și ei îi plac gărgărițele.

Păpușă Clara joaca poker cu trei gargarite

Adevărul este că: în graba mea de a posta mi-am amintit tarziu sa o aduc pe Clara in cadru. Da'... mai bine că a fosta așa. Părerea mea. 

Sper ca în iulie sa fiu mai pe faza și la Provocări verzi și la Transformări creative. Inițiatoarele - și gazdele jocului - au ales temele astfel încât să le putem combina și macar unele teme să poată fi înscrise și colo și dincolo. Cu toate acestea, nu prea mi-a reușit.

4 comentarii:

  1. imi placeee! IN prima fotografie, petalele par 3D! Foarte frumoase nunatele si conturul!
    Abia in ultima fotografie vezi ca floarea albastra e "2D" ☺ Foarte foarte reusita! O idee faina si aceasta, felicitari Diana draga!
    Pupici si imbratisari de la trio pentru quattro 😘💞🫶🏻🍀🐾

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc pentru reacție, Carmen draga! 💗
      Chiar pare 3D la prima vedere - nu o văzusem așa. 😊
      De data aceasta e doar ideea mea 😏 Nu m-am inspirat de la cineva (asta nu înseamnă că n-or exista și altele) 😊 Când, în astfel de lucru, reușesc să nu mă inspir mi se pare.. uau! 😁 Am mai zis. nu prea am inspirație / imaginație in acest domeniu.
      Și de la quattro pentru trio îmbrățișări și pupici! 😘🐾💗🍉🍸

      Ștergere
  2. E foarte frumoasa panseluta! Ce idee faina ai avut! De ce spui ca nu seamana a floare -:). Sa nu o superi. Uite ce dragalasa este.
    Mi-a placut mult cum a participat la jocul buburuzelor (si mie imi plac) si al Clarei. :)
    Pe mine ma fascineaza cum jonglezi cu siliconul colorat. Serios de nu!Cred ca ai putea face o gramada de miniaturi din el.. :O. Ba chiar si ceva incaltari sau accesorii...

    Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! 💗
      Nu prea e panseluța, dar seamănă a floare. 😊 Și m-am consolat cu ideea. N-o supăr! Nu! 😊 Vor începe materialele să-și manifeste voința și mă trezesc că vreau un rotund și chiar de-asi folosi compas, pentru cerc, ar ieși patrat! 😅
      Îmi place tare mult sa mă joc cu siliconul! Am văzut și câteva "dantele" făcute cu acest material!
      Ai dreptate, se pot face multe. La incaltari și accesorii nu m-am gândit. Mulțumesc de idee! 🌹
      Pupici cu drag! 😘

      Ștergere

Va multumesc ca sunteti aici! Am ales "moderare comentarii" pentru a fi sigura ca nu omit vreunul.