2024-06-16

Fereastra spre ferma. TC2 iunie

Imaginea care se vede prin fereastra confecționată de mine din plastic  este copia unei fotografii intitulată "Ferma". Fotograful George Felton (Marea Britanie) a prezentat-o la Salonul internațional de artă fotografică - Sibiu 87.

Fereastra din plastic cu 6 ochiuri de geam și perdea mov

O prezint aici în cadrul jocului Transformări creative 2024, ca tema 2 (la indigo) în luna iunie. Materialele din care trebuie confecționate obiectele sunt, obligatoriu, din plastic, sau au în "compoziție" plastic (sticle, pahare, paie, tuburi etc.)

Fereastra de plastic cu perdea mov

Fereastra nu prea seamănă cu vreuna prezentata ca model, dar consider ca îndeplinește condițiile: e din plastic; se vede o imagine; sunt prezente culorile sugerate - alb, crem, maro, albastru, verde (macar una); are mai multe ochiuri de geam (cel puțin 4 e sugestia). Perdeaua e mov, ca în unul dintre modelele prezentate - cam la atât se rezuma asemănarea.

Materiale din plastic recuperare pentru confecționarea ferestrei din plastic

Ramele albe ale ferestrei sunt plasticul de la foste jaluzele verticale. Împărțirea ochiurilor de geam e făcută cu plastic din coliere utilizate la fixarea cablurilor, de exemplu. Geamul e decupat dintr-o caserola. Înălțimea e 9,5 cm, lățimea 12 cm. 

Punga mov din care e confecționată perdeaua pentru decorațiune fereastra din plastic

Perdeaua mov e confecționată dintr-o punga - nu știu cum se numește materialul acesta care nu e nailon și care se folosește acum pentru pungi, în general (cică, zic unii, e biodegradabil; alții zic că e vrăjeală biodegradibilitatea). Pentru că am încrețit materialul folosind ață neagra am făcut o împletitură din fâșii de punga pentru a masca... lenea (aveam și ață mov, dar mi-era o leeeene sa mă duc după aceasta!)

Decorațiune din plastic sub forma de fereastra, fără perdea

Am făcut mai multe fotografii ferestrei pentru a face vizibil plasticul geamului, dar nu prea mi-a ieșit.

Îmi place cum am reușit fereastra decoratiune - nu mă laud, doar zic. :-)

6 comentarii:

  1. Superb a iesit! Imi place mult. Nu toate ferestrele sunt simetrice sau cu compatimentare (ca sa zic asa) egala. La bunici la BV, geamul avea o parte mai ingusta in partea de jos... de exemplu :D.
    Imi place mult ce model ai ales si cum ti-a iesit gemuletul. imi place si imaginea aleasa pentru el si perdeluta. Este un proiect superb.
    Initial si eu voiam sa pun perdeluta (voiam sa fac geamul inca de luna trecuta cand am avut cabluri / sarma.. poate reusesc totusi anul acesta sa fac si ce voiam).
    pupici cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur să știu că îți place. Mulțumesc! 💞
      Poate că aș fi împărțit în patru, dar am vrut sa se vadă cât mai mult din imagine - îmi place tare mult peisajul (cu aceasta ocazie va fi la vedere, nu în cutia in care l-am ținut. ☺️
      Imi plac ferestrele cu "ochiuri" nu tocmai simetrice, dar rar am văzut.
      Fără perdeluță ar fi arătat mai mult a mini tablou ce am făcut și cred că prea putini, spre deloc, s-ar fi gândit la o fereastră (sigur, excepție participanții la joc și prietenii lor) ☺️
      Îți doresc sa reușești ceea ce-ți propui!
      Pupici cu drag! 😘

      Ștergere
  2. Imi place si mie cum ti-a iesit fereastra! Plasticul transparent este logic ca nu se vede, de-aia este transparent, dar oricum tu mai ai si alte pese din plastic. Iar imaginea este fantastica, asa "departe de lumea dezlantuira" mi-ar placea si mie sa am o casuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam la fel simt și eu privind imaginea: mi-aș dori o căsuță într-o zonă liniștită. ☺️ Privesc, oftez și merg mai departe zâmbind: poate, într-o zi... ☺️
      Am incercat sa "prind" luciul "geamului" cu lumina reflectata, dar n-a funcționat - in poze nu se vede.
      Mă bucur să știu că-ți place. 😊

      Ștergere
  3. Poti sa mai zici! Arata foarte reusit! Si imi place atat de mult perdeluta mov! Nu m-as fi gandit la plasticele alea pentru coliere. Ca le pastrez bine, dupa ce am invatat sa le prind ca sa culiseze in loc sa se blocheze. Adica introduse invers... Imi place si imaginea si evident nu stiam fotograful...
    Felicitari, Diana draga! Pupici si o saptamana frumasa!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noh! Am mai învățat ceva: culisează daca sunt introduse invers. ☺️
      Mulțumesc pentru apreciere, Suzana draga! 💗
      Mă tot "munceam" din ce sa fac o perdeluță (materialul de perdea nu se potrivește, ăla e prea greu de aranjat etc) când îmi văd prietenul cu sacosa in mana (venea de la magazin). Când m-am "repezit" la sacosa mi-a zis că... nu sunt prăjituri in pachete! 😅 Când s-a dumirit ce vreau...Oricum, a fost un moment hazliu.
      Săptămână frumoasă îți doresc! Pupici! 😘

      Ștergere

Va multumesc ca sunteti aici! Am ales "moderare comentarii" pentru a fi sigura ca nu omit vreunul.